Cum ajută aplicația dp-Payroll companiile BPO
bpo 4

Cum ajută aplicația dp-Payroll companiile BPO

Cum ajută aplicația dp-Payroll companiile BPO

Lectură de 4 minute

Eficientizarea activității interne este o prioritate pentru numeroase organizații, motiv pentru care aleg să-și externalizeze procesele de salarizare către companiile BPO. Realizarea corectă a operațiunilor de payroll presupune informarea constantă asupra modificărilor și a reglementărilor legislative, o atenție sporită la detalii, efectuarea calculului de salarii pe baza unor situații complexe, ori generarea unor rapoarte cuprinzătoare. Toate acestea presupun mult timp, predispoziție la erori umane și o răspundere foarte mare. Din aceste motive, delegarea lor către companiile BPO poate fi soluția potrivită.

Citește și:

» Când e necesar să alegi externalizarea serviciilor de administrare de personal?
» Clasic sau Digital? – Excel sau software payroll?

Soluții digitale sprijină semnificativ activitatea companiilor BPO

Experiența profesioniștilor, cunoștințele aprofundate în domeniu și utilizarea unor soluții software precum o aplicație de payroll sunt atuurile companiilor BPO în realizarea procesului de calcul de salarii și a altor activități din domeniul salarizării. Tehnologia utilizată este foarte importantă, pentru a avea un flux optim de lucru și softuri actualizate cu modificările legislative. Aplicația dp-Payroll vine în sprijinul acestor companii, fiind o soluție performantă, de încredere pentru calculul de salarii și alte operațiuni conexe.

Asigură eficiență și precizie în calcularea salariului

Externalizarea către un partener extern a salarizării contribuie la un calcul de salarii precis, efectuat la timp, cu minimizarea erorilor. Aplicația dp-Payroll, dezvoltată de UCMS by AROBS, pune la dispoziția companiilor BPO 19 funcționalități distincte, pentru optimizarea proceselor de salarizare. Soluția oferă siguranța în ceea ce privește securitatea datelor și beneficiază de actualizări constante privind modificările legislative.

Simplifică gestionarea situațiilor complexe

bpo 2

Cu dp-Payroll pot fi calculate salariile angajaților în funcție de situații complexe precum: retineri salariale, absențe, zile de concediu de odihnă, zile de concediu medical, ore suplimentare, prime, bonusuri, muncă efectuată pe timp de noapte, sau alte situații specifice. Totodată, dp-Payroll conține module care acoperă funcționalități complexe din domeniul salarizării, necesare companiilor BPO. Dintre acestea, facem referire la câteva funcționalități:

  • dp-Plăți în Avans;
  • dp-Corecții de Calcul;
  • dp-Avertizări;
  • dp-Distribuție pe Centre de Cost.

Toate acestea răspund unor nevoi particulare din organizațiile cu particularități multiple în ceea ce privește activitatea salariaților sau modul de organizare.

Oferă un sistem complex de raportare

Generarea unor rapoarte simple sau complexe este una dintre nevoile des întâlnite în mediul de business. Cu aplicația dp-Payroll, operațiunea se poate realiza cu ușurință, modulul dp-Rapoarte fiind un element de bază din cadrul softului de salarizare. Acesta permite extragerea datelor, prelucrarea lor și afișarea sau exportul lor în diferite formate. Funcționalitatea este utilizată pentru a crea rapoarte destinate instituțiilor statului, managementului companiei sau managementului grupului.

Este posibilă generarea de rapoarte customizate, pentru o imagine detaliată asupra procesului de calcul de salarii. Rapoartele pot fi generate în orice etapă în care se regăsește calculul de salarii, cu datele disponibile în acel moment în aplicație. Pentru analize mai detaliate, modulul dp-rapoarte complexe îți oferă posibilitatea de a genera raportări cu privire la activitățile administrativ-financiare din companie. Astfel, ai acces la date despre centre de cost, activitatea salariaților sau alte aspecte importante pentru bunul mers al unei afaceri.

Soluție software stabilă pentru nevoi complexe

Funcționalitățile prezentate sunt doar o parte dintre opțiunile oferite de aplicația dp-Payroll, dezvoltată și inovată pentru a oferi un control sporit asupra salarizării, astfel încât toate sarcinile să se desfășoare în siguranță și cu rapiditate. Companiile BPO care aleg soluția creată de UCMS by AROBS au parte de un instrument digital performant și de încredere, dar și de un sprijin important pentru îndeplinirea sarcinilor de salarizare interne și pentru clienți și parteneri.

Aplicația ajută la evitarea erorilor de payroll

Operațiunile de payroll sunt printre cele mai sensibile activități dintr-o organizație, deoarece este nevoie de respecterea tuturor normelor legislative și a regulilor aplicabile. Prin urmare, menținerea unei echipe proprii care să se ocupe de salarizare poate cauza vulnerabilități în unele situații. Angajații pot fi predispuși la erori cauzate de un volum de muncă supraîncărcat, a unor factori de stres apăruți în urma unor situații neprevăzute sau din alte motive.

Drept urmare, pot apărea întârzieri în ceea ce privește procesarea salariilor, și chiar sancțiuni financiare pentru nerespectarea legislației în vigoare. De aceea, businessurile din diferite domenii de activitate aleg să apeleze la companii BPO care să aibă în grijă procedurile de salarizare pentru angajații lor.

Cum arată piața serviciilor de payroll externalizate prin BPO?

Conform unui raport Global Industry Analysts, piața serviciilor de payroll externalizate va ajunge la o valoare de aproape 28 de miliarde de dolari până în anul 2030. Creșterea se datorează unei nevoi tot mai mari a afacerilor de a apela companiile BPO pentru următoarele motive: reducerea costurilor, minimizarea riscurilor, posibilitatea de a lua decizii mai bune bazate pe analize, evitarea întârzierilor plăților către angajați, evitarea unor amenzi etc.

Companiile BPO, partenere în procesul de digitalizare

Responsabilitățile departamentului de resurse umane cresc o dată cu dezvoltarea companiei. Pentru a evita aglomarea programului specialiștilor, externalizarea proceselor de payroll către companiile de BPO poate fi soluția potrivită. Eficientizarea operațiunilor de HR și salarizare ajută organizațiile să aibă grijă mai bine de angajați, să crească eficiența și productivitatea internă, și în cele din urmă, să îmbunătățească cifra de afaceri. O soluție de salarizare eficientă are un impact pozitiv semnificativ pentru companiile BPO care gestionează operațiuni de payroll complexe.

Descoperă în mod amănunțit soluția dp-Payroll

Eficiența și rapiditatea în utilizare sunt două dintre caracteristicile soluției dp-Payroll, dezvoltată pentru a răspunde la cât mai multe dintre particularitățile din mediul de business. Stabilitatea aplicației și modul intuitiv de folosire se află printre motivele pentru care se află în topul preferințelor companiilor românești de peste 27 de ani, atunci când sunt în căutarea unor soluții software de salarizare.

Programează acum un demo gratuit al aplicației dp-Payroll și află mai multe despre cum poate fi utilizată pentru îndeplinirea nevoilor tale și ale partenerilor tăi.