
Descarcă gratuit e-book-ul și află tot ce vrei să știi despre dp-Rapoarte!
Descarcă gratuit e-book-ul și află tot ce vrei să știi despre dp-Rapoarte!
Rapoarte, un simplu cuvânt pe care îl atribuim instinctiv muncii noastre de zi cu zi. Fie că vorbim despre rapoarte de activitate, rapoarte financiare, rapoarte de evaluare sau poate de performanță, cu toții am avut de întocmit măcar o dată un raport pentru job.
Totuși, dacă faci parte dintr-o echipă de HR, sau poate ești payroll specialist, este cel mai probabil ca activitatea de raportare să facă parte din task-urile tale zilnice. Uneori, poate fi chiar activitatea care îți ocupă cel mai mult timp din programul de lucru.
Cuprins
Despre modulul dp-Rapoarte din dp-Payroll
Tocmai pentru că știm cât contează ca toate rapoartele de care ai nevoie să fie de o acuratețe ridicată, am creat modulul dp-Rapoarte.

Acest modul îți oferă posibilitatea să generezi rapoarte standard și customizabile, cât și rapoarte ad-hoc pornind de la informațiile din baza de date, fără a mai fi nevoie de intervenția furnizorului pentru a le genera. În plus, fiind un modul configurabil, îți oferă posibilitatea de a genera și grafice de diferite feluri, pentru a evidenția exact ceea ce ai nevoie.
Adăugăm doar faptul că pentru a cunoaște mai în detaliu modulul, ți-am pregătit un ebook. În cadrul acestuia, am expus și am exemplificat cele mai comune întrebări referitoare la modulul nostru de aproape. Mai jos regăsești și un mic preview asupra conținutului din ebook-ul nostru.
Autoritățile statului acceptă formatul de raporte generat de modulul dp-Rapoarte ca o informare oficială din partea companiei?
Da. Din modul se pot genera rapoarte în formatele cerute de autorități, fără a fi nevoie de intervenția specialistului HR pentru modificarea lor ulterioară.
Care sunt principalele tipuri de rapoarte care pot fi generate cu acest modul?
Cu ajutorul dp-Rapoarte pot fi generate diverse tipuri de rapoarte.
O primă categorie este reprezentată de rapoarte și template-uri care țin de administrarea de personal și de calculul de salarii, necesare atât în relația cu angajații, cât și cu firma și statul.
Câteva exemple în acest sens ar fi:

- contractul individual de muncă;
- acte adiționale;
- decizii de suspendare/revenire;
- decizii de reziliere;
- Registrul Salariaților;
- state de plată;
- centralizatoare;
- fluturasi de salariu;
- declarații și adeverințe.
Totodată, se pot genera rapoarte și exporturi interne, cerute de managementul companiei sau de managementul grupului, rapoarte pentru departamentul HR, dar și pentru alte departamente.
Dacă ți-am stârnit curiozitatea să afli mai multe despre modulul de rapoarte, te invităm să descarci întregul ebook de mai jos.
Totuși, dacă nu te-am lămurit suficient, suntem deschiși să îți oferim o analiză gratuită a companiei tale, pentru a te ajuta să îți eficientizezi activitățile de resurse umane și calcul salarial. Pentru asta, te invităm să completezi următorul .