dp-Rapoarte Complexe
dp–Rapoarte Complexe
Crează orice raport cu dp-Rapoarte Complexe
Cu dp-Rapoarte Complexe generezi rapoarte personalizate
Cu soluția dp-Rapoarte complexe poți crea rapoarte complexe cu privire la activitatea angajaților, personalizate pe nevoile companiei tale. Soluția te ajută să emiți, rapid și fără erori, rapoarte complexe, importante pentru activitatea unui business prosper. Scapă de redactarea manuală a rapoartelor financiar-contabile și administrative și vei economisi timp pentru echipa ta.
Cu ajutorul acestui program, generezi automat un grup (set de rapoarte) deja create cu ajutorul dp-Rapoarte și/sau poți crea automat alte rapoarte complexe pe baza datelor din sistem. Dacă ești în situația în care este nevoie să generezi numeroase rapoarte la diverse intervale de timp, soluția dp-Rapoarte Complexe te ajută să generezi seturi de rapoarte care te scapă de timpul alocat salvării fiecărui raport în parte, și îți permite să îți aloci resurse pentru alte activități favorabile companiei tale.
Cui se adresează soluția?
- Directorilor de resurse umane
- Managerilor din departamente financiar-contabil
- Managerilor de echipă
Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ
și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.
Abordează businessul tău cu un soft de raportare structurat și complex, și astfel vei lua cele mai bune decizii.
Diverse Rapoarte Complexe
Ce facilități ai cu soluția dp-Rapoarte Complexe?
Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ
și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.
– Generezi seturi de rapoarte personalizate, dedicate automatizării proceselor de HR și contabile.
– Facilitezi funcționarea corectă a procesului de management prin generarea de rapoarte complexe referitoare la activitățile administrativ-finaciare din companie.
– Creezi rapoarte de tip dashboard pe baza unei machete predefinite în Excel.
Ce beneficii ai cu soluția dp-Rapoarte Complexe?
– Degrevezi utilizatorul de munca de rutină depusă pentru salvarea fiecărui raport în parte.
– Facilitezi funcționarea corectă a procesului de management prin generarea de rapoarte complexe referitoare la activitățile administrativ-financiare din companie.
– Pe baza rapoartelor, ai acces la date despre planuri de conturi, centre de cost, activitatea salaraților și alte aspecte care te ajută să iei măsurile necesare pentru îmbunătățirea activității.
A venit momentul să iei decizii asumate pe baza datelor aduse de rapoarte complexe, generate rapid și customizate după nevoile tale.
Contactează-ne și vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.