Politica de Prelucrare a Datelor Personale
Politica de Prelucrare a Datelor Personale
În conformitate cu prevederile Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR), vă prezentăm mai jos Politica noastră cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră personale, în calitate de operator de date. Scopul este de a vă face cunoscut modul în care colectăm datele, scopul prelucrării, cum le utilizăm, cine are acces la ele și alte aspecte importante. De asemenea, aceasta Politică conține și precizări cu privire la drepturile dumneavoastră, pe care le puteți exercita în calitate de persoană vizată.
Prin aceasta Politică ne adresăm utilizatorilor website-ului nostru www.truehr.ro în calitate de vizitatori / potențiali clienți sau colaboratori / clienți și colaboratori ai noștri, cu rolul de persoană vizată.
Despre noi
În cadrul acestei Politici de prelucrare a datelor, termenii de „noi” sau „UCMS by AROBS” se vor referi la compania noastră UCMS GROUP ROMANIA SRL. Detalii despre compania noastră găsiți în secțiunea de final. Prin „date personale” înțelegem datele cu caracter personal ale unei persoane vizate, așa cum acestea sunt definite în GDPR.
Protejarea datelor personale pe care le prelucrăm reprezintă unul dintre punctele importante ale business-ului nostru (în domeniul aplicațiilor software), fiind conștienți de responsabilitatea prelucrării acestora în condiții de legalitate și în același timp, de siguranță. Pentru aceasta, ne angajăm să menținem și să îmbunătățim continuu sistemul de protecție a datelor personale, acest lucru făcând parte din strategia generală a companiei noastre.
Cum prelucrăm datele dumneavoastră personale (colectarea și scopurile utilizării)
Exista două metode prin care noi colectăm datele dumneavoastră personale și anume: direct – atunci când completați anumite formulare pe website sau când ni le furnizați comunicând direct cu noi; indirect – atunci când colectăm date prin intermediul cookie-urilor sau a altor aplicații informatice.
Atunci când doriți să comunicați cu noi
Prelucrăm datele dumneavoastră personale, precum nume și prenume, număr de telefon, adresă de email, numele companiei, numărul de angați, funcționalitățile de care sunteți interesat, date pe care ni le furnizați în mod direct în scopul comunicării directe legate de întrebări, solicitări, clarificări, reclamații, acordare servicii suport și asistență.
Atunci când doriți să testați soluțiile noastre prin completarea formularului de contact, a formularului Testează soluția sau Solicită Demo
Prelucrăm datele dumneavoastră personale, precum nume și prenume, număr de telefon, adresă de email, numele companiei, pe care ni le furnizați în mod direct în scopul de vă oferi posibilitatea de a programa discuții cu echipa noastră de vânzări, în vederea participării la demo-uri despre soluțiile noastre.
Atunci când aplicați la un post disponibil în cadrul UCMS by AROBS
Dacă aplicați la un post disponibil în cadrul secțiunii Cariere din website-ul nostru sau dacă ne trimiteți CV-ul dumneavoastră pentru orice oportunități de lucru în cadrul UCMS by AROBS, vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, conform cu Politica privind datele personale ale Candidaților.
Atunci când vă înregistrați la newsletter-ul nostru / descărcați sau utilizați materiale postate pe website / participați la campanii de promovare /campanii de evaluare a produselor și soluțiilor noastre.
Prelucrăm datele dumneavoastră personale, precum adresa de email în scopul de a vă transmite informații cu privire la produsele și serviciile noastre sau pentru a putea utiliza materiale disponibile pe website-ul nostru (spre exemplu pentru a putea descărca ebook-uri). De asemenea, este posibil să vă solicităm feedback-ul cu privire la produsele și soluțiile noastre.
Atunci când vizitați site-ul nostru
Prelucrăm date înregistrate automat de sistemele informatice (colectate în log-uri), date precum: IP, tipul browserului, Internet service provider (ISP), pagini de referință sau de ieșire, fișierele vizualizate pe site (de exemplu pagini HTML, grafică, etc.), sistem de operare, date/time stamp, clickstream data.
Prelucrăm, de asemenea, date înregistrate de diverse aplicații de analiză, spre exemplu prin Google Analytics sau prin diverse cookie-uri – date precum: interese vizitatori, date demografice, IP Anonymization, locație geografică, setări de browser, durata vizitei, sistemul de operare utilizat, navigarea pe paginile website-ului etc., date colectate implicit în timpul navigării website-ului. Pentru detalii referitoare la cookie-uri, scopul lor și datele prelucrate, vă rugam să accesați Politica de Cookie-uri.
Scopurile în care utilizăm aceste date personale, conform tuturor situațiilor de mai sus, sunt:
1) Asigurarea comunicării cu dumneavoastră în privința oricăror solicitări venite din partea dumneavoastră, acordând astfel suport și asistență (solicitările se pot referi la produsele și serviciile noastre, reclamații, intervenții service, testarea de produse software disponibile pe site-ul nostru etc.);
2) Promovarea companiei noastre și a serviciilor oferite de noi prin informări (ex: newsletter) și prin campanii de promovare desfășurate de către noi;
3) Îmbunătățirea produselor și soluțiilor noastre prin obținerea de feedback din partea persoanelor vizate;
4) Operarea, întreținerea și îmbunătățirea modului în care funționează site-ul nostru web (pentru a corespunde nevoilor utilizatorilor), precum și asigurarea securității acestuia, în sensul diagnosticării problemelor de conectivitate precum și prevenirea fraudelor;
5) Marketing, precum analiza aspectelor legate de vizitatori, preferințe de navigare în website și locațiile utilizatori, tendințe ale utilizatorilor și comportamente – în vederea creării unei experiențe personalizate adresate persoanelor vizate și îmbunătățirii prezentării și promovării companiei noastre, prin acest website;
6) În scopuri administrative, legale și probatorii în legătură cu activitățile de mai sus precum și pentru arhivare.
Bazele legale de prelucrare aferente scopurilor descrise mai sus sunt: interesul nostru legitim (asigurându-ne prin ceea ce facem că acțiunile noastre nu prevalează asupra drepturilor și libertăților dumneavoastră), consimțământul dumneavoastră (acesta se aplică atunci când este vorba de comunicări de marketing direct – newsletter, sau instalări de cookie-uri care nu fac parte din categoria celor strict necesare), precum și execuția contractului (atunci când există un contract încheiat între părți sau sunt demersuri pentru încheierea acestuia). O altă bază legală utilizată este bazată pe conformarea la cerințele legale.
Durata păstrării datelor personale
Vom păstra datele personale colectate pentru o perioadă limitată de timp, în conformitate cu politicile interne și cu orice legislație aplicabilă.
Divulgarea datelor personale către terțe părți
Din motive ce țin de interesul nostru legitim, este posibil ca terțe parti să aibă acces la datele dumneavoastră personale, în măsură în care acest lucru este necesar în desfășurarea activităților contractate. Astfel, este posibil să divulgăm date personale către furnizori de produse și servicii IT (mentenanță, aplicații și sisteme software, securitate), marketing (analiză, promovare, administrare newsletter), arhivare documente sau alte servicii. Vă rugam să accesați și Politica de Cookie-uri pentru mai multe detalii legate de părțile terțe care pot accesa date personale prin intermediul cookie-urilor instalate pe dispozitivul dumneavoastră.
De asemenea, putem transmite datele dumneavoastră către diverse autorități, instituții publice, avocați, companii de asigurare, auditori, consultanți externi, doar în măsură în care este nevoie ca acestea să fie cunoscute sau prelucrate conform cerințelor legale aplicabile.
Pot fi situații în care vom fi nevoiți să divulgăm datele dumneavoastră personale atunci când este necesar conform unei cerințe legale sau când este necesar să protejam un interes vital (al dumneavoastră sau al unei alte persoane fizice). De asemenea, aceasta speță poate fi aplicată și în cazul în care este necesar pentru stabilirea și exercitarea dreptului nostru de apărare în fata unor reclamații / litigii.
Transferul internațional al datelor în țări terțe
Indiferent care sunt terțele părți și unde sunt localizate, ne vom asigura că securitatea datelor personale este menținută (acces controlat și minimizat) și că transferul de date (inclusiv în afara UE/EEA, dacă este cazul) este în conformitate cu legislația aplicabilă în materie (ex: decizii de adecvare, clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană).
Securitatea datelor personale
Responsabilitatea cu privire la protejarea datelor personale ne aparține, astfel că ne preocupă în permanență ca sistemele noastre IT, precum și toate măsurile tehnice și organizatorice pe care le-am implementat să fie în acord cu un sistem bine pus la punct de securitate a informației. Ne asigurăm, de asemenea, de existența angajamentelor de confidențialitate din partea persoanelor autorizate cu acces la date. Compania noastră este certificata în prezent ISO 27001, având implementat un sistem de management al securității informației.
Drepturile dumneavoastră
În calitate de persoană vizată, aveți anumite drepturi pe care puteți să vi le exercitați, iar noi vă vom răspunde în conformitate cu toate cerințele legale aplicabile. Important este de subliniat faptul că unele din drepturile de mai jos pot fi aplicate limitativ în anumite circumstanțe; pentru orice fel de detalii, precum și pentru transmiterea solicitării dumneavoastră vă rugam să ne contactați.
Astfel, beneficiați de următoarele drepturi:
1) dreptul de a fi informat cu privire la modul în care vă prelucrăm datele (acest lucru îl demonstrăm prin prezența și comunicarea acestei Politici);
2) dreptul de a avea acces la datele pe care noi le deținem (ne puteți solicita informații referitoare la datele personale pe care noi le deținem);
3) dreptul de rectificare a datelor (vă rugam să ne sesizați când datele dumneavoastră personale înregistrate nu sunt corecte);
4) dreptul de ștergere a datelor (în vederea eliminării datelor personale din evidenta noastră, atunci când acest lucru este aplicabil);
5) dreptul de obiecție cu privire la modul în care vă prelucrăm datele personale;
6) dreptul de portabilitate a datelor (putem să vă transmitem datele într-un format automat, în funcție de posibilitate);
7) drepturi de obiecție cu privire la decizii automate și profilare, care pot avea efecte semnificative (nu utilizăm algoritmi de profilare);
8) dreptul de a vă adresa direct către Autoritatea de Supraveghere, în vederea formulării unei plângeri (www.dataprotection.ro).
Alte informații și date de contact
Pentru orice fel de întrebări sau nelămuriri cu privire la modul în care prelucrăm datele dumneavoastră personale sau pentru solicitări legate de exercitarea drepturilor, vă rugam să ne contactați:
UCMS GROUP ROMANIA SRL
Str. Constantin Brâncuși, Nr. 78-78A, Et. 2, Cluj-Napoca
Email: [email protected]
Ne vom strădui să vă răspundem cât mai prompt, acordându-vă sprijinul nostru.
Ne rezervăm să aducem modificări acestei Politici ori de câte ori considerăm că este necesar și vă invităm să o parcurgeți în mod constant.
Ultima actualizare: Ianuarie 2024