Provocări și soluții | de vorbă cu Raluca Dumitrașcu, Swoboda Timișoara

Provocări și soluții actuale | de vorbă cu Raluca Dumitrașcu, Manager Resurse Umane – Swoboda Timișoara

Provocari si solutii actuale

De vorbă cu Raluca Dumitrașcu, Manager Resurse Umane – Swoboda Timișoara

Despre Raluca Dumitrașcu

În interviul de astăzi discutăm cu Raluca Dumitrașcu, Manager Resurse Umane în cadrul Swoboda Timișoara, companie din care face parte din anul 2019. Raluca are peste 14 ani de experiență în domeniu, atât în sectorul public, cât și în cel privat. Prin prisma faptului că a lucrat în două sectoare diferite, a dobândit o înțelegere mai bună și o aplicabilitate mai exactă a legilor din aria resurselor umane.

Zonele sale de interes sunt admin & payroll, implementarea de programe de salarizare, proceduri și proiecte pentru angajați. De asemenea, Raluca ne-a mai menționat că printre valorile și principiile pe care și-a clădit întreaga experiență se regăsesc integritatea, confidențialitatea, consilierea, medierea, comunicarea și empatia.

Swoboda Raluca Dumitrașcu

Swoboda Timișoara este o companie care activează în sectorul automotive, și face parte dintr-un grup mai mare de firme, Swoboda. Sediile companiilor care fac parte din grup se află pe 3 continente, în 6 țări, având 12 locații: 4 locații în Germania, 2 în Cehia, 2 în Statele Unite ale Americii, una în Mexic, 2 în România și una în China. Valorile în care credem și pe care ne bazăm sunt: integritate, dezvoltare continuă, independență, drepturile și protejarea angajațiilor, tratament egal și nediscriminare, sănătate și siguranță.

Cele mai importante valori pe care le-am dobândit în cei 14 ani de experiență în resurse umane sunt înțelegerea părții umane, aprecierea față de angajații companiei indiferent de funcție și nu în ultimul rând, importanța bunăstării psihice și materiale a angajaților.

Parteneriatul cu UCMS by AROBS presupune utilizarea soluției software True HR, în zona de administrare personal, dar și pe partea de payroll. Astfel, am reușit să eficientizăm numeroase proceduri din zona managementului de personal, care pot fi efectuate într-un timp mai redus.

Cea mai mare provocare întâmpinată în ultimul an a fost trecerea din programul vechi pe care îl foloseam pentru administrarea de personal în funcționalitatea True HR și modulele sale. De asemenea, o altă provocare a fost și digitalizarea pontajului.

Soluția True HR a fost aleasă în special pentru că are o experiență vastă în spate, pentru că a mai fost implementată cu succes și în alte companii din sectorul automotive, similare cu Swoboda, și, de asemenea, s-a mulat foarte bine pe nevoile și cerințele noastre.

Soluția True HR răspunde foarte corect la nevoile noastre. Printre avantajele pe care ni le oferă, se regăsesc: digitalizarea procedurilor, transmiterea de informații corecte, rapoarte multiple și diverse, transparentă și independență.

Alătură-te transformării digitale și împărtășește povestea ta cu noi!

7. În ce mod vă ajută modulul True Pontaj Electronic la gestionarea activității și cât de mult vă eficientizează munca?
Modulul True Pontaj Electronic ne-a eficientizat munca la 100%, având o informare asupra prezenței la lucru a angajaților în timp real și fară erori. Cu ajutorul acestei funcționalități, avem parte în sistem centralizat de datele de prezență ale tuturor salariaților.

De când a fost introdusă soluția True HR în companie, rezultatele departamentului de HR au fost mult mai bune, procedurile realizându-se mult într-un mod mai rapid și mai precis față de soluția veche.

Ajutorul dat de echipa de suport în soluționarea diferitelor probleme pe care le întâmpinăm este prompt, echipa fiind foarte operativă. Orice dificultate apărută în utilizarea aplicațiilor este rezolvată într-un timp scurt, iar noi ne putem continua activitatea fără întârzieri.

În opinia mea, viitorul departamentelor de HR va fi total dependent de soluțiile software ale companiilor producătoare. Tocmai din acest motiv, ele ar trebui să conceapă module tot mai independente și ușor de configurat, care să nu necesite intervenția lor, ci să se poată dezvolta pe măsură ce piață o cere.

Operațiunile care se mai pot digitaliza în domeniul HR sunt arhivarea și adminul. Astfel s-ar putea ajunge într-un punct în care dosarele fizice să fie eliminate, și să rămână doar cele digitale.