Provocări și soluții actuale | de vorbă cu Simona Tudor, Manager | Tax,Global Compliance & Reporting – EY România
De vorbă cu specialiștii HR
„O componentă importantă a soluției este partea de extragere de date. Faptul că poți obține ușor o informație, în orice moment, fără să apelezi la suportul furnizorului, reprezintă un avantaj…”
Simona Tudor,
/ Manager | Tax, Global Compliance & Reporting – EY România
…suntem cu toții diferiți și cred că o companie, un departament, o echipă funcționează doar prin îmbinarea și împărtășirea unui cumul de valori. Oamenii se schimbă, activitățile se schimbă, așadar te adaptezi, dar dacă te leagă principii și valori comune, cu siguranță e o rețetă bună și de succes pe un termen mediu și lung.
CLIENT
SOCIAL MEDIA
Despre Simona Tudor
Astăzi discutăm cu Simona Tudor, Manager | Tax, Global Compliance & Reporting din cadrul EY România, una dintre cele mai mari companii de consultanță financiară și audit din lume.
Simona activează de peste 15 ani în domeniul resurselor umane și al salarizării, având, de asemenea, o experiență vastă în oferirea de servicii de consultanță în salarizare, resurse umane și domenii fiscale, dar și în management de proiect, implementare software și business analysis.
Ca parte a echipei EY România, aceasta a lucrat cu numeroase companii multinaţionale, fiind implicată în furnizarea de servicii payroll, în conformitate cu noutățile fiscale și legislative. În acest sens, menționăm că Simona are și o experiență îndelungată în gestionarea relațiilor cu instituțiile financiare.
1. Care sunt principiile care stau la baza gestionării procedurilor de salarizare / HR din cadrul companiei?
Am început acum mulți ani activitatea de salarizare, într-o companie cu 4.500+ angajați, fără a utiliza un sistem integrat de gestionare a resurselor umane, dar care m-a învățat ce înseamnă volum și termene. După aproape nouă ani am trecut în zona de BPO, cu un client mare în portofoliu și cu provocarea migrării pe un soft nou de calcul salarial. În peste 15 ani de experiență am învățat foarte multe lucruri, și cu fiecare companie sau provocare am dobândit câte ceva, astfel m-a făcut o versiune mai bună a mea, personal și profesional.
Nu este prima experiență de management pentru mine, însă în prezent coordonez o echipă foarte frumoasă din cadrul departamentului Global Compliance and Reporting, Tax and Law, din EY România și împreună ne asigurăm că livrăm calitate clienților noștri prin serviciile oferite. Procedurile folosite în activitatea pe care o desfășurăm sunt aliniate la nivel local și global cu politicile EY. În plus, din 2018 suntem certificați ISAE 3402 (INTERNATIONAL STANDARD ON ASSURANCE ENGAGEMENTS) și anual trecem prin procesul de audit pentru reînnoirea acestei certificări.
Cred că e evident că atunci când am decis să merg pe acest parcurs profesional mi-am asumat să cred în resursa umană. Chiar dacă ne lovim de foarte multe provocări legislative, organizaționale, politice etc. sunt convinsă că fără această resursă, oricât de mult ne-am automatiza și digitaliza, nu am supraviețui.
2. Care sunt cele mai importante valori pe care le-ați învățat odată cu experiența acumulată de când profesați în acest domeniu de activitate?
Nu m-aș opri la o singură valoare și nu i-aș da o importantă majoră doar uneia, ca de exemplu respectul. Aș merge pe ideea că suntem cu toții diferiți și că o companie, un departament, o echipă funcționează doar prin îmbinarea și împărtășirea unui cumul de valori. Oamenii se schimbă, activitățile se schimbă, așadar te adaptezi, dar dacă te leagă principii și valori comune, cu siguranță e o rețetă bună și de succes pe un termen mediu și lung.
3. Cum definiți colaborarea cu UCMS by AROBS?
Avem o colaborare foarte bună și împreună încercăm să găsim soluții la situațiile și particularitățile întâlnite. Apreciez foarte mult suportul primit, promptitudinea și calitatea răspunsului, deschiderea cu care îmbrățișează noul sau ideile atipice. Chiar ne dorim să ducem colaborarea noastră la un alt nivel.
4. Cum v-a afectat pandemia modul de gestionare a resurselor umane și cum v-ați adaptat la noul context?
5. De ce ați ales să utilizați soluția dp-Payroll oferită de UCMS by AROBS?
6. Având în vedere că oferiți servicii de outsourcing, cât de complex este procesul de implementare și servisare a clienților, utilizând soluția noastră?
Implementarea este o provocare, începând de la popularea fișierului template cu date istorice până la rezultatele calcului paralel și go-live. Aș spune că este un proces mai ușor, comparativ cu alte soft-uri HCM cu care am lucrat.
7. În ce mod vă ajută soluția la gestionarea activității și cât de mult vă eficientizează munca?
O componentă importantă a soluției este partea de extragere de date. Faptul că poți obține ușor o informație, în orice moment, fără să apelezi la suportul furnizorului, reprezintă un avantaj. Încercăm să descoperim toate opțiunile și facilitățile aplicației, dar ce am găsit până acum este foarte util.
8. Cât de operativ este ajutorul echipei de suport în soluționarea problemelor și cum se desfășoară comunicarea?
Echipa de support este foarte operativă și comunicativă, procesul de soluționare a problemelor realizându-se într-un mod foarte cooperant și rapid.
9. Care sunt planurile de viitor în ceea ce privește optimizarea procedurilor salarizare și ce nevoi ați identificat / preconizați că vor apărea odată cu schimbările contextului social?
Ne dorim foarte mult să extindem colaborarea noastră și să accesăm zone neexplorate, identificate în piață. Desigur, mâine, după ieșirea din pandemie poate apărea din nou altceva.