Provocări și soluții | de vorbă cu Călin Vesa - Connect Group

Provocări și soluții actuale | de vorbă cu Ioan Călin Vesa, General Services Manager Connectronics România

Provocari si solutii actuale

De vorbă cu Ioan Călin Vesa, General Services Manager, Connectronics România

Despre Ioan Călin Vesa

În interviul de astăzi discutăm cu Ioan Călin Vesa, General Services Manager al companiei Connectronics România.

Despre dânsul am aflat că a fost pasionat de domeniile tehnice încă de pe băncile facultății, acesta fiind absolvent al Politehnicii din Timișoara, specializarea Mecanică.

După terminarea facultății, ne povestește că și-a dedicat timpul și priceperea în dezvoltarea cunoștințelor dobândite în anii studenției, ocupând poziția de Director operațional Telecom Network și Sales Manager al companiei TNT. Din anul 2003, Ioan Călin Vesa a acceptat o nouă provocare profesională și astfel și-a început cariera ca General Manager la compania Connectronics, companie care face parte din grupul belgian Connect Group.

Ioan Călin Vesa
1. Care sunt valorile în funcție de care se desfășoară activitatea în departamentul de resurse umane și salarizare?
Connectronics Romania este parte a Grupului Belgian Connect Group și activăm în domeniul EMS și CWS (plăci electronice și cabluri asamblate). Avem în România 1350 de angajați, număr care este în creștere. Valorile noastre fundamentale sunt reprezentate de resursa umană și clienții companiei. Încercăm să oferim suportul necesar de dezvoltare tuturor angajaților noștri pentru a răspunde într-un procent de 100% cerințelor clienților.

Am fost primul angajat al firmei, în 2003. Dacă ar fi să vorbesc despre experiența acumulată până în prezent, aș rezuma-o la următoarele aspecte: muncă, satisfacții profesionale, dezvoltare, echilibrate de o viață personală sănătoasă.

Colaborăm cu UCMS by AROBS din primii ani de existență ai firmei. În prezent folosim ambele soluții, atât dp-Payroll pentru gestionarea procesului de calcul salarial, cât și True HR pentru pontajul electronic.

Consider că automatizarea proceselor este o cerință obligatorie a zilelor noastre. Astfel, sunt de părere că pandemia ne-a făcut doar să ne dăm seama de importanța acesteia și de cât putem să ne eficientizăm activitățile de zi cu zi cu ajutorul ei.

Da, consider că soluțiile ne-au ajutat în optimizarea procedurilor și activităților zilnice.

Mai mult, cred că automatizarea vine la pachet cu mai multe beneficii. Un prim beneficiu demn de menționat ar fi timpul câștigat prin eficientizarea tuturor task-urilor care se făceau manual. Mai mult, activitățile prezintă o mai mare precizie și o minimizare a erorilor umane. Nu în ultimul rând, automatizare proceselor și procedurilor contribuie la bunăstarea angajaților companiei.

Lucrăm cu soluția dp-Payroll de peste 10 ani, fiind de altfel și prima aplicație de calcul salarial pe care am implementat-o în compania noastră. În tot acest timp am fost mulțumiți de rezultatele obținute cu ajutorul ei.

Implementarea soluției dp-Payroll a decurs fără probleme. Mai mult, procesul a fost unul rapid și ușor.

Alătură-te transformării digitale și împărtășește povestea ta cu noi!

8. Cât de bine se pliază soluția pe nevoile companiei și ce îmbunătățiri ați identificat odată cu utilizarea ei?
Având în vedere că am lucrat doar cu aplicația dp-Payroll, nu putem spune că avem un grad de comparație. Totuși, soluția se pliază pe nevoile companiei noastre și ne ajută constant în eficientizarea și minimizarea erorilor din procesul de calcul salarial.
9. Care sunt cele mai importante sarcini care au fost automatizate odată cu folosirea modulelor din aplicația dp-Payroll și care sunt cele mai relevante beneficii pe care le-ați identificat?
În primul rând, voi aduce în discuție automatizarea calculului salarial, deoarece fără o aplicație care să ne ajute în acest sens procesul ar fi unul greoi și de lungă durată. Apoi, consider că prin implementarea aplicației dp-Payroll am eficientizat și distribuirea fluturașilor de salarii, generarea de rapoarte, gestionarea mai eficientă a centrelor de cost existente, plata taxelor salariale, gestionarea pontajului, crearea unui fișier unic de plată către bancă, exportul declarațiilor pentru instituțiile statului.
10. Ce nevoi noi credeți că se vor iniția odată cu schimbările sociale și în ce mod poate tehnologia să răspundă la ele?
Pentru noi, comunicarea cu echipa de support este vitală. Pot spune că apelăm lunar la serviciile acestora, iar fiecare rezolvare sau cerință devine un mic progres pentru noi.
11. Ce nevoi noi credeți că se vor iniția odată cu schimbările sociale și în ce mod poate tehnologia să răspundă la ele?
Viitorul este reprezentat de tehnologie. Tehnologia înseamnă eficiență. Eficiența determină costuri mai mici și rezultate mai bune.