Provocări și soluții actuale | de vorbă cu Ioan Călin Vesa, General Services Manager Connectronics România
De vorbă cu specialiștii HR
“Lucrăm cu soluția dp-Payroll de peste 10 ani, fiind de altfel și prima aplicație de calcul salarial pe care am implementat-o în compania noastră. În tot acest timp am fost mulțumiți de rezultatele obținute cu ajutorul ei…”
Ioan Călin Vesa,
/ General Services Manager – Connectronics România
Valorile noastre fundamentale sunt reprezentate de resursa umană și clienții companiei. Încercăm să oferim suportul necesar de dezvoltare tuturor angajaților noștri pentru a răspunde într-un procent de 100% cerințelor clienților.
CLIENT
SOCIAL MEDIA
Despre Ioan Călin Vesa
În interviul de astăzi discutăm cu Ioan Călin Vesa, General Services Manager al companiei Connectronics România.
Despre dânsul am aflat că a fost pasionat de domeniile tehnice încă de pe băncile facultății, acesta fiind absolvent al Politehnicii din Timișoara, specializarea Mecanică.
După terminarea facultății, ne povestește că și-a dedicat timpul și priceperea în dezvoltarea cunoștințelor dobândite în anii studenției, ocupând poziția de Director operațional Telecom Network și Sales Manager al companiei TNT. Din anul 2003, Ioan Călin Vesa a acceptat o nouă provocare profesională și astfel și-a început cariera ca General Manager la compania Connectronics, companie care face parte din grupul belgian Connect Group.
1. Care sunt valorile în funcție de care se desfășoară activitatea în departamentul de resurse umane și salarizare?
2. De cât timp lucrați în acest domeniu și cum definiți experiența acumulată?
Am fost primul angajat al firmei, în 2003. Dacă ar fi să vorbesc despre experiența acumulată până în prezent, aș rezuma-o la următoarele aspecte: muncă, satisfacții profesionale, dezvoltare, echilibrate de o viață personală sănătoasă.
3. De când colaborați cu UCMS by AROBS și care sunt soluțiile și modulele pe care le folosiți?
Colaborăm cu UCMS by AROBS din primii ani de existență ai firmei. În prezent folosim ambele soluții, atât dp-Payroll pentru gestionarea procesului de calcul salarial, cât și True HR pentru pontajul electronic.
4. Odată cu noul context generat de pandemie, cum ați defini avantajele pe care le-ați identificat prin gestionarea digitală a procedurilor de payroll?
Consider că automatizarea proceselor este o cerință obligatorie a zilelor noastre. Astfel, sunt de părere că pandemia ne-a făcut doar să ne dăm seama de importanța acesteia și de cât putem să ne eficientizăm activitățile de zi cu zi cu ajutorul ei.
5. Soluțiile oferite de UCMS by AROBS v-au ajutat în optimizare procedurilor? În ce fel?
Da, consider că soluțiile ne-au ajutat în optimizarea procedurilor și activităților zilnice.
Mai mult, cred că automatizarea vine la pachet cu mai multe beneficii. Un prim beneficiu demn de menționat ar fi timpul câștigat prin eficientizarea tuturor task-urilor care se făceau manual. Mai mult, activitățile prezintă o mai mare precizie și o minimizare a erorilor umane. Nu în ultimul rând, automatizare proceselor și procedurilor contribuie la bunăstarea angajaților companiei.
6. De cât timp folosiți soluția dp-Payroll și care sunt motivele pentru care ați ales-o?
Lucrăm cu soluția dp-Payroll de peste 10 ani, fiind de altfel și prima aplicație de calcul salarial pe care am implementat-o în compania noastră. În tot acest timp am fost mulțumiți de rezultatele obținute cu ajutorul ei.
7. În cât timp s-a implementat soluția și cum a decurs întregul proces?
Implementarea soluției dp-Payroll a decurs fără probleme. Mai mult, procesul a fost unul rapid și ușor.