Provocări și soluții | de vorbă cu Raluca Nicolae, RSM România

Provocări și soluții actuale | de vorbă cu Raluca Nicolae, Tax Manager – RSM România

Provocari si solutii actuale

De vorbă cu Raluca Nicolae, Tax Manager – RSM România

Despre Raluca Nicolae

Astăzi discutăm cu Raluca Nicolae, Tax Manager în cadrul RSM, una dintre cele mai vechi companii de servicii profesionale de audit, taxe și consultanță din România

Raluca Nicolae activează în cadrul diviziei Payroll a departamentului de Taxe al RSM, unde ocupă poziția de Tax Manager. Raluca are rolul de a gestiona un portofoliu de clienți locali și globali, și oferă de asemenea consultanță pe spețe de dreptul muncii și payroll. Ea contribuie la instruirea profesională a echipei de juniori a departamentului, oferindu-și astfel expertiza înspre dezvoltarea următorilor profesioniști.

Din portofoliul ei de clienți fac parte companii din diverse domenii de activitate, cum ar fi: construcții, industria petrolului și a gazelor, industria farmaceutică, industria IT, turism, imobiliare, comerț și media.

Raluca Nicolae

Despre RSM România

RSM România este una dintre cele mai vechi companii de servicii profesionale de audit, taxe și consultanță din România, și parte a uneia dintre cele mai mari rețele globale din această industrie — RSM are 810 de birouri în peste 120 de ţări.

RSM România este o companie care a investit în dezvoltarea profesională a angajaților săi încă de la înființare. În cei peste 25 de ani de când activează în România, specialişti seniori ai companiei, parteneri sau manageri, dar și angajații de nivel junior, au acumulat experiență și expertiză valoroasă, alături de o înțelegere profundă a mediului de afaceri național și internațional.

În cadrul RSM este încurajată colaborarea și construirea relațiilor strânse, bazate pe o înțelegere aprofundată a lucrurilor importante pentru clienți. Puterea oferită acestora este aceea de a fi înțeleși, la care contribuie experiența profesioniștilor RSM.

Contextul RSM România

Raluca N.: „Pandemia ne-a forțat pe toți (oameni și organizații) să ne adaptăm, și, în același timp, să reevaluăm felul în care muncim. Noul context ne-a împins spre a găsi noi metode de lucru, iar tehnologia va juca un rol esențial în această reconfigurare. Pentru că munca de acasă cere acces rapid și continuu la informații și documente, una dintre cele mai acute provocări pe care le aduce munca de acasă este securitatea datelor. În acest scop, utilizarea unor aplicații performante și intuitive, care asigură siguranța informațiilor, este esențială.”

Alătură-te transformării digitale și împărtășește povestea ta cu noi!

Soluțiile alese

Raluca N.: „Nevoia de înlocuire a softului de salarizare ne-a făcut să începem colaborarea cu UCMS by AROBS în urmă cu un an. Atunci, pe parcursul procesului nostru de transformare digitală, am hotărât să înlocuim softul de salarizare folosit atât intern, cât și în serviciile de outsourcing pe care le oferim clienților. Ulterior, la începutul anului 2022, am început să folosim și module din aplicația True HR, pentru eficientizarea procedurilor de gestionare a resurselor umane și a celor din zona administrării de personal.

De asemenea, am ales aplicația True HR pentru a automatiza o parte din comunicarea cu salariații și pentru a optimiza securizarea informațiilor confidențiale. Procesul de implementare a fost facil, și ne-am bucurat să găsim în echipa dedicată oameni orientați spre soluții, indiferent de piedicile întâlnite. De altfel, acesta este unul dintre plusurile cele mai importante pentru noi atunci când ne alegem parteneri pentru business — căutăm companii de servicii ale căror echipe de experți să se adapteze cu agilitate.”

Beneficii

Raluca N.: „Deși lucrăm cu dp-Payroll de doar un an, am devenit conștienți de beneficiile software-ului foarte devreme: pe lângă verificările și alertele presetate, oferă posibilitatea de a importa date cu ușurință și în siguranță. De când folosim noua aplicație, implementarea de noi clienți a devenit mult mai ușoară. Economisim până la 50% din timpul de lucru consumat cu un astfel de proces. Modalitatea noastră de lucru a devenit astfel mai rapidă și putem răspunde la solicitările clienților și partenerilor noștri într-un timp mai scurt.”