dp-Plăți în Avans
dp–Plăți în avans
Plătește în avans cu dp-Payroll
Sesiunile de dp-Plăți în Avans nu mai sunt o perioadă stresantă pentru tine
Soluția dp – Plăți în Avans își propune să simplifice procesul de plăți în avans, pentru ca departamentul tău să nu mai fie nevoit să lucreze peste program.
Plățile reprezintă activitățile de bază în orice companie. Astfel este necesar să asiguri o planificare corectă a acestora, pentru a-ți consolida afacerea. În cazul în care există angajați care au solicitat un avans din salariu pentru rezolvarea problemelor urgente, cu acest soft vei putea să planifici rapid și eficient sesiunile de plăți, fără erori de calcul.
Cui se adresează soluția?
- Managerilor de resurse umane
- Managerilor din departamente finaciar-contabile
Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.
Elimini erorile de calcul cu soluția dp-Plăți în avans
Ce facilități ai cu soluția dp-Plăți în Avans?
Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ
și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.
– Permite planificarea, operarea valorilor și plata diverselor sesiuni de plată în avans, în funcție de politica salarială și necesitățile companiei tale.
– Permite colectarea datelor aferente fiecărei sesiuni de plată (ex: avansurile pentru concediile de odihnă, prime \ bonusuri plătite în avans, sumele acordate la plecarea în delegații, …) etc.
– Generezi fișierul specific pentru plată prin bancă.
Ce beneficii ai cu această soluție?
– Elimini erorile de calcul care ar putea fi costisitoare pentru companie.
– Ești alături de angajații tăi și te adaptezi nevoilor financiare ale acestora.
– Sumele acordate cu ajutorul acestui modul (plățile efectuate) sunt integrate automat în calculul de salarii.
Cu soluția dp-Plăți în Avans poți să îți adaptezi planul de plăți, pentru bunul mers al companiei tale și satisfacția angajaților tăi.
Contactează-ne și vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.