Descarcă gratuit ebook-ul și află mai multe despre True Administrare de Personal

administrarea personalului 1

Descarcă gratuit ebook-ul și află mai multe despre True Administrare de Personal

Cum poți îmbunătăți activitatea companiei tale prin modulul conceput pentru administrarea personalului? Ce beneficii importante care îți vor salva timp și resurse financiare vei accesa prin utilizarea acestui soft? Răspunsul la aceste întrebări îl poți afla dacă vei citi ebook-ul gratuit care detaliază caracteristicile din modulul de administrarea personalului.

Simplifică și eficientizează munca angajaților din departamentele HR și payroll cu modulul True Administrare de Personal

Soluția True Administrare de Personal vine în sprijinul companiei tale prin centralizarea tuturor datelor despre angajați. Prin urmare, acestea vor putea fi configurate și gestionate mult mai repede în orice moment ai avea nevoie. Operațiunile manuale repetitive sunt eliminate, iar astfel eliberezi acte și diverse adeverințe direct din aplicație. Spre exemplu, poți gestiona: contracte de muncă, rapoarte, cereri de concediu, cereri de delegații și alte documente importante direct din modulul pentru administrarea personalului. Totodată, evidența controalelor medicale poate fi ținută prin folosirea aplicației, iar astfel vei avea o mai bună privire de ansamblu.

Aplicația are o interfață intuitivă, ușor de folosit și poți realiza cu rapiditate operațiunile de care ai nevoie.

Cum te ajută modulul de administrarea personalului pentru eficientizarea procedurilor interne din compania ta? Iată la ce fel de curiozități îți va răspunde ebook-ul nostru gratuit pe care îl poți descărca de aici.

Ce date pot fi gestionate cu ajutorul True Administrare Personal?

În modulul de administrarea personalului poți gestiona în primul rând date personale ale angajaților cum ar fi: adrese, date de contact, conturi bancare, date despre educație, specializări, competențe, calificări, stare civilă, informații despre persoanele aflate în întreținere, date despre relațiile de rudenie cu alți angajați ai companiei, date medicale, dar și multe alte informații utile.

De asemenea, modulul permite înregistrarea și evidența de date referitoare la contractele de muncă ale angajaților. În cadrul funcționalității sunt regăsite informații precum: tipul și durata contractului, norma, condițiile de muncă, drepturile salariale, locul în care se desfășoară activitatea, funcția, superiorii și zilele de concediu care i se cuvin angajatului.

Totodată se pot gestiona informații despre fonduri de pensii, beneficii sau obiecte de inventar acordate acestuia.

Pot personaliza șabloane de contracte și acte adiționale în funcție de nevoile companiei mele?

Da. Modulul True Administrare Personal permite generarea de contracte, acte adiționale si alte documente folosind șabloane predefinite care se pot personaliza în funcție de nevoile clientului.

În cadrul acestor șabloane se folosesc diverse variabile care aduc informații din baza de date. De asemenea, pot fi adăugate atenționări care să fie afișate la generarea unui document: lipsă date sau date care nu sunt conforme cu politica firmei.

Modul de administrarea personalului preia informațiile introduse în soft și generează automat pentru unul sau mai mulți angajați documentul de care ai nevoie.

Ce tipuri de rapoarte pot genera cu ajutorul modului de administrarea personalului?

administrarea personalului 4

Se pot genera rapoartele care sunt reglementate legal, cum ar fi documentele necesare la angajare și plecare: contracte individuale de muncă, acte adiționale, fișa postului, decizie încetare, notă lichidare, Revisal-raport per angajat și diverse adeverințe necesare în relația cu instituțiile statului: adeverința de salariat, adeverința pentru medicul de familie, adeverința de vechime și multe altele.

De asemenea, pot fi generate diferite rapoarte standard care aduc date din paginile de gestionare informații despre angajați și contractele acestora. În principiu, un raport poate să conțină aproape orice date care se regăsesc în sistem.

Există și posibilitatea creării de rapoarte în formate personalizate, în funcție de necesitățile clientului.

Descarcă ebook-ul nostru și citește mai multe întrebări și răspunsuri despre administrarea personalului cu True HR!