Blog

Work from office sau work from home? Află cum poți planifica turele angajaților în contextul pandemic

work from office (1)

Work from office sau work from home? Află cum poți planifica turele angajaților în contextul pandemic

Ne-am obișnuit deja cu noul regim de muncă: work from office, work from home sau mixul dintre cele două. Deși este o măsură adoptată cu precădere anul trecut, realitatea ne-a făcut să înțelegem că este o practică utilă, ce are multe avantaje.

Privind din perspectiva angajatorului, gestionarea activității angajaților în acest context presupune un efort în plus. Și așa înainte pontajul era o activitate destul de complexă. Acum, însă, s-a amplificat.

Cum poți afla din ce locație lucrează angajații într-o anumită zi? Sau cum poți planifica turele viitoare, ținând cont de preferințele angajaților, dar și de nevoile companiei? Cu True Work From Home și True Pontaj Electronic din aplicația de administrare personal True HR. Cum te ajută acest soft resurse umane?

Citește și:

» Generează adeverința de salariat din aplicațiile True HR și dp-Payroll!
» Modul nou în True HR – Semnează electronic documentele angajaților

1. Afli din ce locație lucrează angajații

Cu ajutorul modulului True Pontaj Electronic se poate urmări concret activitatea angajaților. Softul colectează toate datele de prezență. Pentru angajații care optează pentru munca la distanță datele de pontaj se colectează automat. Cum?

Prin intermediul modulului True Portalul Angajatului. Angajatul trimite o cerere de telemuncă. Ulterior, datele se completează automat în pontaj. Vei putea vizualiza ușor angajații care lucrează în regim WFH (work from home) și cei care lucrează în regim work from office.

De aceea, în cazul unor nedorite infectări cu noul COVID-19 vei ști care angajați au interacționat. Deci ști care sunt persoanele susceptibile, alături de cele care trebuie să stea în carantină. Până la urmă, vorbim despre o soluție care răspunde nevoii sociale de siguranță și aduce o contribuție majoră la prevenirea îmbolnăvirilor în rândul angajaților. 

2. Omul de HR care gestionează pontajul poate lucra de acasă

Nevoia de reorganizare a activității companiilor a determinat nevoia de gestionare a personalului de la distanță. Astfel, softul poate fi accesat de pe orice dispozitiv. Prin urmare omul de HR poate gestiona de acasă activitatea angajaților.

3. Organizare în cel mai mic detaliu

Cheia spre eficiență este fără îndoială organizarea. Complexitatea gestionării pontajelor poate fi uneori descurajantă. Însă, True HR are o interfață intuitivă, organizată armonios pe tabele și ferestre de lucru. În această manieră, gestionarea angajaților se face într-un ritm mai rapid, indiferent dacă aceștia aleg să lucreze de acasă, de la birou sau în sistem hibrid.

4. Rapoarte concrete

Cu opțiunea de pontaj electronic planifici programul angajaților și selectezi locația de unde aceștia lucrează. Într-un cuvânt, gestionezi mai eficient modulul de lucru hibrid. Pentru a fi cât mai precisă planificarea, soluția software generează rapoarte detaliate.

Fie că vorbim de unele rapoarte deja predefinite la implementarea softului, fie că le personalizezi în funcție de nevoile existente în momentul prezent.

Vei putea analiza situația angajaților: care sunt turele în care au lucrat, câte zile au lucrat în regim de telemuncă, câte zile au lucrat în regim work from office. De asemenea, poți observa foarte ușor care sunt săptămânile în care au îmbinat aceste tipuri de lucru.

Astfel că, în funcție de restricțiile existente la nivel de companie (de exemplu un număr minim / maxim de zile de telemuncă, ori număr de zile setat pentru work from office sau chiar pentru turele de noapte, weekend, sărbători legale etc.) poți organiza activitatea angajaților într-un mod eficient. Cele două funcționalități sunt de mare ajutor și în cazul în care este nevoie de a face o anchetă epidemiologică.  

5. Facilitează comunicare dintre angajați și departamentele de HR

Conectat cu True Portalul Angajatului cele două module asigură comunicarea eficientă dintre angajați și departamentul HR. Cum am menționat, angajatul poate trimite cererea de telemuncă direct din portal. Prin urmare colectarea datelor de prezență în modulul de pontaj se face automat. De asemenea, angajatul poate vedea câte zile de WFH a efectuat și la câte mai are dreptul. Mai mult decât atât, poate vedea și dacă s-a depășit sau nu numărul de zile în care poate lucra în regim de telemuncă pe sectorul său de activitate. Prin urmare nu mai este nevoit să apeleze la specialistul HR pentru a-i comunica aceste informații.

De ce să alegi softul True HR pentru gestionarea pontajului?

Suntem o companie de soluții software pentru HR și Payroll prezenți de 24 de ani pe piața. Experiența acumulată în tot acest timp ne ajută să ne pliem pe nevoile fiecărei afaceri. De aceea, cele două aplicații le personalizăm pentru fiecare client în parte.

Cu True HR nu doar că poți afla oricând locația din care lucrează angajații tăi, însă te ajută și să gestionezi toate procedurile admistrative într-un mod eficient. Astfel, timpul petrecut pe sarcinile manuale și repetitive se reduce. Cu alte cuvinte, este mai ușor pentru oamenii de HR să își concentreze atenția asupra motivării angajaților și creării de strategii eficiente. Haide să discutăm despre cum te poate ajuta soluția noastră în afacerea ta!

semnatura