Din păcate acest site nu este compatibil cu browser-ul Internet Explorer, recomandăm folosirea unui alt browser. Mulțumim

Soluțiile de pontaj online susțin reluarea activității muncii

PONTAJ
True HR

Soluțiile de pontaj online susțin reluarea activității muncii

Pentru o parte dintre companii a sosit ziua în care lucrurile au reintrat la normal, activitatea a reînceput și ușile de la birouri s-au redeschis. Este acel moment 0 când managerii repornesc cu noi gânduri, o altă viziune în procesul reintegrării afacerii lor pe piață. Pentru angajați, este momentul când aceștia se reintegrează în noul ritm de muncă, pe noul pontaj online și pe noile direcții de acțiune.

Timpul de lucru al angajaților poate fi monitorizat cu ajutorul unor module de pontaj online

Cu toate scenariile realizate până acum, momentul redeschiderii activității este un proces complex ce ține de bucătăria internă a fiecărei firme. În acest moment 0 se vede cât de bine sunt structurate procesele companiei și cât de ușor se poate adapta. În această perioadă, departamentele de resurse umane din numeroaselor companii sunt depășite de situație. Trecerea de la patru la opt ore a angajaților sau plasarea lor în regim de lucru de noapte pot da multe bătăi de cap specialiștilor HR în actualizarea datelor în fișa de pontaj.

Departamentele de HR au nevoie de instrumente care să le automatizeze procesele adinistrative consumatoare de timp.

Este o perioadă în care s-au realizat multe schimbări în rândul contractelor de muncă. Este important ca pontajul angajaților să fie realizat corect, în concordanță cu legislația în vigoare. Când vine vorba de optimizarea acestor procese, True Pontaj Electronic reduce procesele manuale de actualizare a foilor colective de prezență cu ajutorul sistelului de pontaj online. Mai mult, toate acțiunile angajaților de tip punch intrare și punch ieșire sunt înregistrate în sistemul de pontaj online. Este o aplicație cu o interfață online prietenoasă.

Companiile își pregătesc revenirea cu ajutorul soluțiilor de HR și Payroll

Majoritatea companiilor vorbesc despre adaptare. Adaptarea la noile vremuri post-pandemice, la noile startegii, la noi piețe care s-au reinventat sau au renăscut. Însă este important să ne întrebăm și cum va avea loc adaptarea în interioul organizațiilor? Dincolo de gestionarea imaginii sau strategiei de vânzări, resursa umană este cea mai importantă componentă a unei afaceri. Mai mult decât atât instabilitatea forței de muncă poate afecta calitatea livrabilelor.

google-site-verification=qo62cv-kx1MG_KqGuRu4-TD5CbQot88TsIo_g5dZX8A