True Scanare Rapidă Documente




True Scanare rapidă documente

Scanare Documente
Scanare documente – stochează toate documentele angajaților în aplicația True HR
Realizează un proces de scanare documente prin intermediul aplicației True HR. Funcționalitatea pentru scanarea documentelor te va ajuta să elimini birocrația și să colectezi datele angajaților direct în aplicație. Compatibilă cu orice tip de scanner, vei putea să înregistrezi toate datele angajaților tăi într-un interval de timp scăzut printr-o modalitate simplă.
Scanezi documentul, îl salvezi în aplicație doar urmărind câțiva pași simpli. Interfața interactivă a softului de resurse umane True HR facilitează utilizarea rapidă. Chiar și persoanele care au cunoștințe tehnice minime pot utiliza aplicația cu un efort minim.
Prin procesul de scanare documente se permite stocarea informațiilor scanate în aplicație. Astfel creezi arhiva digitală a documentelor din compania ta. Procesele birocratice îți vor ocupa mai puțin timp.
Centralizare documente
Cui se adresează soluția?
- Directorilor de resurse umane
- Managerilor de resurse umane
- Specialiștilor de resurse umane
- Directorilor generali și CEO

Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.
Centralizează toate documentele angajaților din companie direct în aplicația True HR!

Înregistrări Date

Ajustări Documente

Ordonare Date

Corecții de Contrast

Setări și Date Pre-Salvate
Ce beneficii îți aduce acest modul?
Te ajută să colectezi toate informațiile și documentele angajaților într-un singur loc, astfel încât arhiva companiei tale să fie în format digital!

Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.
– Accesezi scannerul direct din aplicația True HR;
– Eviți rătăcirea documentelor prin centralizarea lor direct în aplicația de HR;
– Devii eficient în procesul de administrare a personalului, utilizând o singură aplicație care are funcționalități complexe: import date, scanare documente, generare rapoarte, etc.
– Salvezi documentul scanat în aplicație și îl atribui unui contract deja existent;
– Secțiunea scanare documente permite scanarea și salvarea unui document folosind diferite optiuni în functie de scannerul existent;
– Aplicația de scanare documente recunoaște automat scannerul conectat la computer;
– Poți realiza scanare documente atât în format color, cât și alb negru, față-verso, dimensiuni hârtie variate (A4), poți corecta imaginile, ajusta luminozitatea și culorile documentului scanat, precum și alte modificări legate de formă;
– Opțiunea Export PDF permite exportul în format PDF a paginilor încărcate în această secțiune sub forma unui singur document format PDF.