True Notificări Diferențiale




True Notificări Diferențiale

NOTIFICĂRI DIFERENȚIALE
Evidențiezi doar diferențele cu soluția True Notificări Diferențiale
Cu soluția True Notificări Diferențiale poți să interoghezi baza de date a companiei tale la diferite intervale de timp și să evidențiezi doar diferențele.
Schimbările din organizația ta vor fi mult mai ușor de urmărit la nivel de input de date, astfel că vei putea să setezi doar notificările bazate pe diferențele semnalate de la o interogare la alta, într-o perioadă dată de timp.
Prin Notificări Diferențiale, poți afla la ce angajați s-a modificat valoarea diferitelor sporuri, precum și care sunt angajații noi, prin rularea unui astfel de raport. Interogarea este rulată direct din sistemul de date, astfel că eviți eroarea umană prin calcularea numărului de angajați.
True Notificări Diferențiale te ajută să câștigi timp în generarea rapoartelor ad-hoc la care sunt necesare date și informații din mai multe tabele. Procesul de interogare se realizează facil, având posibilitatea de a-ți alege câmpurile pe care le dorești afișate în raport. Astfel, poți crea noi interogări, poți executa interogări existente precum și o serie de alte operații.
Cui se adresează soluția?
- Directorilor de resurse umane
- Managerilor de resurse umane
- Specialiștilor de resurse umane
- Directorilor generali și CEO
- Managerilor de pe diferite nivele
- Directorilor de operațiuni

Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.

Înregistrări complexe

Filtrare și ordonare

Eficientizare procese

Compari seturi de date

Centralizare date
Ce beneficii îți aduce acest modul?
Te ajută să câștigi timp în generarea rapoartelor ad-hoc la care sunt
necesare date și informații din mai multe tabele.

Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.
– Permite selectarea din întreaga baza de date doar a acelor informații care îți sunt utile.
– Permite obținerea unui istoric al interogărilor specifice, care te ajută să analizezi parcursul companiei în diferite perioade de timp.
– Generezi rapoarte specifice, pe un interval de timp predefinit de tine.
– Poți cumula informații din mai multe tabele sau vederi “snapshots” din baza de date.
– Ai acces la date relevante pentru tine în condiții de securitate a datelor.