Din păcate acest site nu este compatibil cu browser-ul Internet Explorer, recomandăm folosirea unui alt browser. Mulțumim

True Administrare de Personal





ADMINISTRARE PERSONAL

Soft administrare personal pentru un business prosper

Cu soft administrare personal ai o evidență clară asupra datelor angajaților și a modificărilor survenite de-a lungul timpului în compania ta.

Ai nevoie de o actualizare urgentă a contractelor de muncă?  Sau pur și simplu vrei să îți scutești oamenii de HR de rutina sarcinilor repetitive?

Cu ajutorul acestei soluții vei gestiona electronic toate documentele angajaților tăi: documente necesare angajării, contracte de muncă, evidența controalelor medicale, rapoarte, cereri de concediu, învoiri, delegații și tot ce ai nevoie pentru a eficientiza munca departamentului de HR și a reduce birocrația de zi cu zi.

Cu soluția True Administrare Personal, departamentul de HR nu se va mai simți copleșit de sarcinile administrative repetitive.

Aplicația este ca o agendă internă a firmei, din care poți extrage informațiile dorite în orice moment. Pentru a avea o evidență clară asupra datelor angajaților și modificărilor survenite de-a lungul timpului.

Centralizare date simplu și rapid

De asemenea, poți lucra pe o bază de date unică, cu diferite drepturi de acces pentru fiecare utilizator interesat. HR-ul devine digital, prin asigurarea de procese automatizate de administrare personal și salarizare. Astfel, beneficiezi de o soluție configurabilă pentru nevoile angajaților tăi. Soluția de administrare personal este actualizată în permanență la orice modificare legislativă de pe piața muncii. Practic, cu acest soft administrare personal, vei ține sub control toate informațiile angajatului, de pe traseul său de la angajare până la plecare.

Cui se adresează soluția?

  • Directorilor de resurse umane
  • Managerilor de resurse umane
  • Specialiștilor de resurse umane
  • Angajaților companiei (în funcție de dorința angajatorului)
  • Specialiștilor de recrutări

administrare-personal--gr-3

Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.

soft administrare personal

Ce facilități ai cu soft-ul administrare personal?

Această soluție deține și modulul portalul angajatului, prin care angajații își pot planifica concediile și pot vizualiza fluturașii de salariu.

Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.

– Administrezi datele personale și informații despre: stagiul militar, data de naștere, fonduri de pensii, semnături etc.
– Centralizezi informații despre actele de identitate, datele bancare, permisele de muncă și chestionarele asignate fiecărui angajat.
– Permite importuri de date complexe.

Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.

– Generezi automat contracte de muncă, acte adiționale la contractul de muncă, decizii de desfacere a contractului de muncă, cu șabloane predefinite.
– Ești notificat în cazul expirării contractelor sau altor documente.
– Gestionezi obiectele de inventar predate angajatului.
– Ai acces la o arhivă cu foștii angajați ai companiei.

Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.

– Ai evidența controalelor medicale efectuate de către angajați, instituția medicală, a rezultatelor controalelor medicale, precum și planificarea re-examinărilor angajaților (medicina muncii).

– Generezi fișa postului pe baza înregistrării detaliilor legate de posturile existente în cadrul companiei.

recrutare și selecție

Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.

– Generezi automat o serie de rapoarte cu privire la contracte, acte adiționale la contractul de muncă, decizii de desfacere a contractelor de muncă, raport de prezență, Revisal – raport per salariat, evidențe de concedii, etc.

– Generezi automat adeverințe solicitate de salariați (bănci, medic de familie, etc).

– Utilizatorii pot crea si configura un număr nelimitat de rapoarte conform nevoilor de moment, aplicația punându-le la dispoziție un instrument de extragere a tuturor datelor introduse în program.

Ce beneficii îți aduce soluția administrare personal și salarizare?

Automatizezi numeroase procese ale departamentului de HR, reducând astfel timpii de lucru.

– Ești la curent cu toate măsurile impuse de legislația în vigoare. Vei putea genera documente în acord cu aceste schimbări, acolo unde este cazul.
– Ai acces la arhiva foștilor angajați ai companiei.
– Generezi cu ușurință Registrul Salariaților.
– Permiți angajaților să se focuseze pe obiective strategice relevante fără a irosi timp pe activități birocratice.
– Generezi rapoarte personalizate cu privire la activitatea angajaților.

Împreună cu partenerii noștri, reușim să oferim soluții adaptate nevoilor de pe piață și contribuim astfel la dezvoltarea industriei de resurse umane ca parte integrantă a unui business de succes.

Vrei să afli mai multe despre cum te poate ajuta acest soft de administrare personal?

Contactează-ne și vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.
google-site-verification=qo62cv-kx1MG_KqGuRu4-TD5CbQot88TsIo_g5dZX8A