Blog

Cum alegi cel mai potrivit soft HR și Payroll pentru compania ta?

soft-hr-și-payroll
dp-Payroll / True HR

Cum alegi cel mai potrivit soft HR și Payroll pentru compania ta?

Alegerea celui mai potrivit soft HR și Payroll poate reprezenta un atuu atunci când este ales corespunzător, deoarece va optimiza toate procesele interne și va îmbunătăți activitatea organizației tale. În prezent, multe companii, indiferent că sunt de dimensiuni mici, mijlocii sau mari, încă se confruntă cu procese birocratice și sunt acoperite de dosare de personal, hârtii și multe tabele excel care îngreunează procesele administrative ale firmei.

Studiile arată că în cadrul companiilor, peste 70% din timpul lor este consumat cu sarcini administrative ineficiente.

Pe măsură ce afacerea crește și își asumă noi responsabilități. În acest mod apare nevoia de extindere a sistemul de HR și salarizare pentru a răspunde nevoilor tuturor angajaților.

Având o soluție integrată ca True HR și dp-Payroll, informațiile vor fi introduse fie online. Astfel se va îmbunătăți precizia în toate bazele de date. De asemenea, un soft HR și payroll performant ajută la îmbunătățirea implicării angajaților. Oferi, astfel oportunități de dezvoltare și linii de comunicare.

De ce ai avea nevoie de un soft HR și payroll în compania ta?

O soluție de HR și salarizare este practic un asistent digital care ajută departamentele cu activitățile repetitive. Soluțiile True HR și dp-Payroll sunt ușor de implementat, îndepărtează procesele birocratice și te ajută să te concentrezi pe alte aspecte în compania ta. Astfel vei putea aloca mai mult timp pentru sarcini creative. Mai mult decât atât, echipa de suport îți va oferi în timp util toate informațiile necesare pentru solicitările tale.

Cum găsești softul ideal de gestiune a resurselor umane și salarizare personal?

1. Uneori poți fi copleșit atunci când începi să cauți un soft HR și Payroll. Există, însă câțiva pași care să te ajute să selectezi cea mai potrivită soluție pentru afacerea ta. Una dintre aspectele pe care trebuie să le iei în considerare este securitatea. Angajații tăi au încredere în informațiile lor. De aceea este esențial să te asiguri că soluțiile pentru care ai optat au tehnologia necesară pentru a vă proteja datele.

2. După ce ai încredere că stocarea datelor din cadrul companiei tale sunt securizate, este timpul să examinezi și soluția în sine. Pentru orice companie, anumite procese sunt realizate în mod repetat. Din acest motiv majoritatea managerilor caută să eficientizeze aceste activități consumatoare de timp și energie. În acest sens, este important să identifici soluția care te ajută să stochezi toate informațiile angajaților într-un singur loc, ușor accesibil online oricând ai nevoie.

3. Un alt aspect de avut în vedere este posibilitatea generării facile a rapoartelor. Astfel, ajuți managementul în luarea deciziilor corecte, bazate pe date concrete. De asemenea, vei avea nevoie de o soluție ce te va ajuta să administrezi cu ușurință concediile angajaților din compania ta, pentru a ține o evidență clară și a facilita munca personalului de HR.

google-site-verification=qo62cv-kx1MG_KqGuRu4-TD5CbQot88TsIo_g5dZX8A