Facilitează munca de acasă cu un soft administrare de personal eficient
soft-administrare-de-personal

Facilitează munca de acasă cu un soft administrare de personal eficient

Facilitează munca de acasă cu un soft administrare de personal eficient

Lectură de 3 minute

Efortul suplimentar depus în această perioadă de angajatori necesită un soft de administrare de personal care să ajute managerii să dețină controlul. Contextul actual generat de COVID-19 a înregistrat un număr fără precedent al angajaților care lucrează de acasă.

Pe lângă protejarea siguranței angajaților, munca de la distanță este o modalitate excelentă de a preveni răspândirea virusului.

Citește și:

» Generează adeverința de salariat din aplicațiile True HR și dp-Payroll!
» De 25 de ani inovăm continuu pentru a contribui la transformarea digitală a procesului de recrutare

Cu toate acestea, există anumite provocări cu care companiile se confruntă. Chiar dacă WFM (work from home) este o politică adoptată doar ca răspuns la pandemie, multe dintre companii nu au fost obișnuite cu această activitate. Firmele care nu aveau deja tehnologia necesară pentru a se adapta muncii de la distanță, au fost nevoie să își modifice politicile de lucru. Pe lângă politicile de lucru au apelat la soluții digitale menite să le ajute în realizarea mult mai rapidă a sarcinilor administrative.

Din fericire, există o mulțime de resurse disponibile în domeniul de HR și salarizare. Resurse care eficientizează și automatizează procesele administrative din companii, chiar și din confortul biroului de acasă.

soft administrare de personal
Un soft administrare de personal sprijină angajații de la distanță și îi ajută să rămână organizați.

O aplicație de HR este menită să țină evidența zilelor libere/a concediilor, precum și să genereze diverse documente/contracte de muncă pre-completate.

1. Adaptare

Managementul împreună cu angajații trebuie să se asculte unii pe alții pentru a putea fi productivi. Comunicarea între angajați este un factor cheie decisiv pentru buna funcționare a lucrurilor atunci când lucrează de acasă.

2. Promovarea de noi angajări

Managerii de resurse umane ar trebuie să se focuseze în această perioadă pe noi angajări. Nivelurile ridicate de implicare duc la perfomanțe și la o cultură aliniată și înfloritoare.

3. Remunerarea corectă a angajaților

Pe lângă un soft de administrare personal, unul performant de salarizare este la fel de util. Cu ajutorul lui poți evita erorile umane de calcul salariu net. Și totuși, există cazuri când companiile optează să nu ofere salariile conform orelor peste program alte angajaților sau alte beneficii stabilite. Respectul pentru fiecare angajat în parte se vede și din nivelul de salarizare a acestora.

4. Planificarea video-conferințelor

Pentru a păstra coeziunea cu echipa, managerii pot organiza videoconferințe atât formale cât și informale. Videoconferințele trebuie să aibă o temă, pentru a se creiona tematica întâlnirii și modul de abordare. Un soft de administrare de personal te va ajuta să menții evindenșa evenimentelor pe care le organizezi.

5. Stabilirea criteriilor de măsurare a performanței

Pentru cei care lucrează de acasă, este dificil să obțină recunoașterea muncii lor. În unele cazuri managerii nu știu la lucrează angajații pe parcursul zilei. În consecință rezultatele pozitive pot trece uneori neobservate. Stabilirea unor criterii de evaluare a performanței și comunicarea lor către angajați îi ajută să își seteze noi obiective. Spre exemplu, proactivitatea sau inovarea pot fi elemente de luat în considerare în rapoartele de evaluare.

semnatura