Ești payroll specialist și lucrezi de acasă? « True HR
payroll specialist

Ești payroll specialist și lucrezi de acasă?

Ești payroll specialist și lucrezi de acasă?

Lectură de 2 minute

Ultimele luni au reprezentat un test de anduranță mai ales pentru cei care lucrează ca payroll specialist sau în resurse umane. De la completarea diverselor declarații și actualizări ale contractelor, un payroll specialist a fost cel mai solicitat coleg al echipei. Chiar dacă aceste acțiuni se realizează într-un program software specializat.

Unele companii au ales să opteze pentru munca de acasă pentru a reduce costurile. Unele unele activități pot fi realizate cu ușurință atât de acasă cât și de la birou.

Cât de productiv este un payroll specialist dacă lucrează de acasă?

Activitatea unui Consultant Payroll se află la intersecția mai multor domenii: HR, contabilitate administrație, juridic. Este una dintre cele mai complexe fișe de post într-o companie. Ce faci atunci când este nevoie ca și specialistul de salarizare să lucreze de acasă?

program software

Dacă specialistul payroll lucrează de acasă, nu înseamnă că își mută toate dosarele de la birou. Cu ajutorul unui program software de salarizare, tot ce are nevoie este de o conexiune bună la internet.
Chiar și din confortul biroului de acasă, angajații tăi sunt mereu puși la curent cu domeniile lor de interes, cu ajutorul soluțiilor de HR și salarizare True HR și dp-Payroll.

Citește și:

» Generează adeverința de salariat din aplicațiile True HR și dp-Payroll!
» De 25 de ani inovăm continuu pentru a contribui la transformarea digitală a procesului de recrutare

Angajații care lucrează de acasă muncesc mai mult decât cei de la birou

Potrivit unui studiu, angajații la distanță lucrează cu 1.4 zile pe lună mai mult decât omologii lor de la birou. Desigur, aici se încadrează și un payroll specialist. Aceasta ce reprezintă mai mult de trei săptămâni suplimentare de muncă pe an. Așadar, cei care lucrează de acasă nu mai trebuie stigmatizați. Mai mult decât atât, există softuri care monitorizează munca indiferent de locația angajatului. În acest mod dispare necesitatea măsurării muncii în funcție de orele petrecute la birou, în work from office.

calcul-salariu-net
Există softuri care facilitează munca de acasă

True HR și dp-Payroll reprezintă soluțiile ideale atât pentru angajații de la birou cât și cei de acasă. Softurile sunt mereu actualizate cu legislația în vigoare. Ulterior, noutățile sunt integrate facil cu baza de date din cadrul companiei. Astfel, angajații tăi pot accesa de oriunde dosarele personale, fluturașii de salariu sau pot genera diverse rapoarte.

Mai mult decât atât, pentru a păstra productivitatea și interesul angajaților, aceștia pot accesa diverse cursuri/traininguri online puse la dispoziție de Management prin diferite module. Utilizarea unui program software prietenos cu utilizatorul va facilita munca unui payroll specialist. Indiferent dacă acesta realizează calculele salariale din living sau de la sediul firmei, activitatea este puternic simplificată.