dp-Consolidare
dp–Consolidare
Dp-Consolidare
Cu dp-Consolidare lucrezi cu baze de date cu o configurare comună
Alege soluția dp-Consolidare care aduce sub aceeași umbrelă toate informațiile companiei și filialelor sale, pentru o vizualizare unitară. În cazul în care calculezi salariile pentru mai multe companii, cu soluția dp-Consolidare ai posibilitatea de a vizualiza lista completă a angajaților de la toate companiile, a contractelor, precum și alte date care se pot configura ulterior într-un singur raport.
De exemplu, modulul dp-Consolidare te ajută să generezi toate salariile grupului și a subsidiarelor și să le grupezi într-un singur raport financiar. Prin utilizarea acestei soluții consolidare, se evită situația în care se adaugă un centru de cost nou fără ca departamentul financiar să fie anunțat, sau situația în care un utilizator modifică modul de calcul pentru o taxă sau o reținere fără a anunța responsabilul grupului.
Cui se adresează soluția?
- Persoanelor din departamentul de contabilitate și salarizare
- Managerilor care gestionează mai multe companii
Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.
dp-Consolidare susține activitatea tuturor companiilor, pentru analiză și raportare în timp real.
dp-Payroll
Ce facilități ai cu soluția dp-Consolidare?
Poți lucra cu mai multe baze de date cu o configurare comună, adaptată nevoilor companiilor tale.
Aceste imagini sunt prezentate exclusiv cu caracter informativ
și nu reflectă aspectul și caracteristicile aplicației descrise.
– Poți vizualiza unitar datele de la toate companiile.
– Poți genera rapoarte ale mai multor companii sub o configurare comună.
– Ai control asupra rapoartelor, notelor contabile, precum și structurilor organizatorice din cadrul companiei mama și a subsidiarelor aferente.
Ce beneficii ai cu soluția dp-Consolidare?
Poți evita situația în care se adaugă un centru de cost nou fără ca departamentul financiar să fie anunțat.
– Obții o imagine de ansamblu asupra întregii afaceri, pentru a îmbunătăți procesele decizionale la nivelul fiecărei filiale.
– Asiguri acuratețea datelor în toate unitățile financiare în care implementezi consolidarea.
– Realizezi importul datelor între companii la un interval de timp predefinit, conform strategiei stabilite la nivel de organizație.