Ce avantaje oferă organigrama online companiei tale?
Ce avantaje oferă organigrama online companiei tale?
Pentru a vizualiza ușor structura organizației tale, poți realiza organigrama online, cu ajutorul soluției software True HR. În era tehnologiei, organigramele tradiționale s-au transformat în instrumente digitale, oferind numeroase avantaje pentru gestionarea eficientă a echipei. Un soft HR complex îți oferă ocazia de a gestiona ușor numeroase sarcini administrative, cum ar fi să generezi organigrama companiei. În continuare, vom defini organigrama online și îți vom prezenta ce avantaje îți oferă, și cum poate fi utilizată pentru a îmbunătăți activitățile de zi cu zi.
Citește și:
- Află cum poți gestiona pontajul angajatilor cu True HR
- Cum te ajută o soluție digitală în evaluarea anuala a angajatilor?
Cuprins
Ce este organigrama online?
Organigrama online poate afișa structura internă sau ierarhia din cadrul organizației tale. Aceasta arată diferitele relații dintre funcții, departamente, echipe, precum și dintre angajați în mod individual. Este o reprezentare grafică a rolurilor, a responsabilităților și a relațiilor dintre angajații dintr-o organizație. Potrivit unui articol LinkedIN, se anticipează că piața globală de software pentru organigrama va crește într-un ritm considerabil până în 2031.
Soluția software este utilă atât pentru managementul companiei, cât și pentru angajați, oferind informații utile și ușor accesibile. Cu funcționalitatea True Organigrame, inclusă în True HR, poți genera organigrame complexe, care oferă claritate cu privire la nivelurile ierarhice și la responsabilitățile fiecăruia.
Poți identifica ușor responsabilitățile angajaților
Organigrama online oferă tuturor membrilor din companie date importante despre angajați și departamente, pentru o comunicare eficienta în interiorul organizației. Oamenii au acces ușor la informații despre structura organizatorică, fiind un mijloc de informare rapidă cu privire la modificările apărute.
Prin urmare, nu sunt nevoiți să apeleze la mai multe surse pentru a afla detalii despre schimbările din echipă. De asemenea, oferă claritate cu privire la titlurile posturilor și responsabilitățile angajaților, și este util pentru a îmbunătăți eficiența angajaților și performanța companiei.
Oferi posibilitatea de a accesa rapid organigrama
Pentru a fi mereu la curent cu schimbările din organizație, oamenii din echipa ta pot accesa organigrama online din portalul angajatului, într-un mod intuitiv. Acolo, aceștia au la dispoziție toate informațiile de care au nevoie cu privire la structura internă a companiei: departamente, relații de interdependență, date de contact, într-un format grafic ușor de urmărit. De organigrama online beneficiază și noii angajați, încă din procesul de onboarding. Chiar înainte de a avea șansa de a interacționa cu colegii lor, ei pot vedea cu cine vor lucra, iar astfel vor reuși să creeze mai ușor legături în cadrul companiei.
Îți oferă claritate în organizarea proiectelor
Când ai proiecte care au nevoie de planificare și de o atribuire a sarcinilor, cu organigrama online știi numărul exact de oameni pe care te poți baza, și rolurile lor. Cu aceste informații, este mai ușor să atribui sarcini și să dezvolți un model eficient pentru gestionarea proiectului de la început până la final.
Te ajută la planificarea pe termen lung
Datorită naturii vizuale a acestei organigrame, devine ușor de identificat dacă un angajat sau un departament își asumă mai multă responsabilitate decât ar trebui, sau dacă are de gestionat un volum foarte încărcat de muncă. Cu organigrama online, poți observa acest aspect mai ușor, pentru ca ulterior să iei măsurile necesare.
Acest lucru te ajută să preîntâmpini situații neprevăzute, fiind un aspect important din punct de vedere strategic, deoarece sprijină continuitatea businessului.
Poți simplifica restructarea internă
Pentru orice companie care se află într-o dezvoltare continuă, numărul de angajați va crește considerabil, mai devreme sau mai târziu. De asemenea, pe măsură ce membrii echipei tale dezvoltă noi aptitudini, pot avea loc restructurări în companie. Angajații pot fi mutați de la un departament la altul, în funcție de dorințele, abilitățile și expertiza lor. Organigrama online te ajută să iei deciziile potrivite pentru a restructura anumite departamente, cu echilibrul potrivit de abilități.
Angajații pot afla ușor pe cine să contacteze
În special în organizațiile mai mari, angajații au nevoie să știe cui trebuie să se adreseze pentru a afla anumite informații sau pentru a rezolva o problemă. În acest fel, ori de câte ori au nevoie de îndrumare legată de probleme complexe, pot apela ușor la cunoștințele colegilor. Cel mai bine este ca aceștia să caute ajutor cât mai devreme, lucru facilitat de organigrama online.
Descoperă True Organigrame, soluție dezvoltată de UCMS by AROBS
Atât organizațiile cu 100 de angajați, cât și o companie cu peste 3000 de angajați, pot utiliza organigrama online pentru a-și gestiona eficient personalul, și pentru a oferi tuturor informații acesibile în orice moment.
Cu True Organigrame, modulul disponibil în aplicația True HR, poți crea cu ușurință structura organizatorică a companiei tale. Prin utilizarea softului, definești relațiile de interdependență dintre angajați și departamente, actualizezi rapid organigrama online la nevoie, având de asemenea posibilitatea de a genera rapoarte specifice. Programează un demo gratuit cu specialiștii UCMS by AROBS, pentru a afla toate particularitățile soluției True Organigrame și a softului complex True HR.