Oferă-le angajaților toate informațiile necesare cu Portalul Angajatului
Oferă-le angajaților toate informațiile necesare cu True Portalul Angajatului (1)

Oferă-le angajaților toate informațiile necesare cu True Portalul Angajatului

Oferă-le angajaților toate informațiile necesare cu True Portalul Angajatului

Lectură de 3 minute

O metodă potrivită pentru a eficientiza comunicarea dintre departamentele de HR și angajați este prin utilizarea unei platforme digitale. Un exemplu în acest sens este True Portalul Angajatului, un modul al softului de resurse umane, True HR, care stochează informațiile salariaților pe care aceștia le pot consulta în timp real. Ușor de folosit, cu o interfață prietenoasă și intuitivă, modulul poate fi accesat cu ușurință de angajați. Astfel, ei pot urmări toate detaliile contractuale, precum și cele care le sunt utile în vederea planificării concediilor.

Citește și:

» Generează adeverința de salariat din aplicațiile True HR și dp-Payroll!
»
Ce avantaje îți oferă True Work from Home?

Ce tip de informații pot vedea salariații în True Portalul Angajatului?

Cu True Portalul Angajatului oferi salariaților acces la toate detaliile relevante pentru ei, astfel încât aceștia să le poată consulta oricând au nevoie. Pentru aceasta, angajatul trebuie să aibă conexiune stabilă la internet și să își cunoască datele de logare în soft.

» Informații personale

True Portalul Anagatului

Informațiile personale reprezintă, de fapt, toate datele pe care salariatul le furnizează la angajare, în vederea întocmirii contractului. Utilitatea accesului către astfel de date este de a se asigura corectitudinea lor.

Dacă angajatul are date personale diferite obținute în urma înnoirii anumitor documente, precum actul de identitate, poate verifica dacă specialistul în HR a actualizat în sistem, astfel încât contractul să fie corect din punct de vedere legal.

» Date din contract

Aceste date sunt afișate din baza de date a softului de salarizare și sunt actualizate la data ultimului calcul de salarii. În această secțiune, angajatul poate vedea data angajării, poziția, superiorul, grupa de muncă, departamentul, punctul de lucru, persoane în întreținere, alături de datele salariale și actele adiționale.

» Fluturași de salariu

Datele pentru fluturașii de salariu sunt extrase din sistemul de salarizare și se actualizează la data ultimului calcul de salarii. Angajatul poate vedea toți fluturașii de salarii aferenți fiecărei luni din momentul semnării contractului și până în prezent. Informațiile cuprinse în fluturaș sunt stabilite la nivel de companie și nu depind de salariat. Însă angajatului i se oferă opțiunea de a exporta fluturașul în Excel.

» Istoric venituri

True Portalul Angajatului permite salariaților să acceseze istoricul veniturilor înregistrate pe toată perioada contractuală. Acestea sunt defalcate pentru fiecare an și respectiv, pe fiecare lună. Aici sunt incluse atât salariile brute, cât și cele nete.

Ce acțiuni poate efectua angajatul?

Pe lângă partea de vizualizare a informațiilor personale, contractuale și salariale, angajatul poate efectua anumite acțiuni direct din portal.

» Solicitare cereri de concediu sau de telemuncă

Din secțiunea de pontaj, angajatul poate vedea informațiile legate de concedii și, mai nou, cererile pentru telemuncă / wfh. Informațiile legate de concedii sunt împărțite astfel:

  • Numărul de zile de concediu de odihnă anual;
  • Numărul de zile de concediu de odihnă cuvenite în funcție de perioada în care angajatul a avut contract în anul respectiv;
  • Numărul de zile de concediu de odihnă restante (dacă există) din anul precedent;
  • Numărul de zile de concediu de odihnă suplimentare;
  • Numărul de zile de concediu de odihnă cuvenite pe anul în curs;
  • Numărul de zile de concediu de odihnă efectuate în anul în curs;
  • Numărul de zile de concediu de odihnă rămase de efectuat pe anul în curs;
  • Numărul de zile de alte concedii efectuate;
  • Numărul de zile de concediu medical efectuate.

Astfel, angajatul poate să își planifice concediile viitoare, iar cererea o poate solicita direct din portal, fără a fi nevoit să interacționeze cu omul de HR responsabil. Aplicația este foarte flexibilă. De aceea, salariatul poate modifica sau șterge o cerere de concediu dacă intervin modificări în planificarea concediilor.

» Descărcare adeverințe și documente

Omul de HR poate seta în diverse pagini anumite template-uri de adeverințe utile angajatului. Accesând True Portalul Angajatului, salariatul poate oricând descărca documentele și adeverințele de care are nevoie.

De ce să utilizezi un astfel de instrument digital?

Pentru a economisi timp și a te concentra asupra unei comunicări mai productive cu angajații. Având acces la toate datele ce țin de partea administrativă, angajaților le va fi mai ușor să își rezolve problemele ce țin de partea birocratică. Se câștigă timp, atât pentru angajat, cât și pentru omul de HR care nu mai este nevoit să ofere explicații atât de detaliate asupra acestor proceduri. Mai mult, totul se desfășoară în condiții de securitate deplină.

Fii mai aproape de echipa ta cu True Portalul Angajatului!