Idei pentru îmbunătățirea strategiei de employer branding a companiei tale
employer branding

Idei pentru îmbunătățirea strategiei de employer branding a companiei tale

Idei pentru îmbunătățirea strategiei de employer branding a companiei tale

Pentru o imagine cât mai bună a companiei tale și pentru a atrage talente de top, ai nevoie de o strategie puternică de employer branding. Pentru candidați, unul dintre cele mai importante criterii în alegerea unui loc de muncă a devenit brandul de angajator al companiei. De aceea, acest segment merită o atenție specială din partea ta. În primul rând, este nevoie de stabilirea unui obiectiv clar al strategiei de employer branding. Apoi, trebuie să identifici pașii potriviți pentru atingerea lui, cât și anumite tactici necesare pentru a pune planul în mișcare.

Deoarece oamenii valoroși de pe piața muncii nu sunt ușor de găsit, companiile caută diferite metode de a ajunge la cei mai potriviți profesioniști pentru echipele lor. În primul rând, o strategie de employer branding solidă pornește de la proprii angajați. Aceștia pot transmite mai departe informații despre mediul de lucru în care se află și să promoveze imaginea firmei. Oamenii care sunt în căutarea unei noi provocări profesionale își doresc de obicei să afle lucruri despre viitori colegi. Dacă povestea lor este prezentată pe canalele de comunicare ale companiei, sau de ce nu, chiar pe site-ul companiei, aceștia reprezintă o sursă de încredere pentru cei din exterior.

Citește și:

» Folosește un soft dedicat pentru managementul personalului
» Soluții pentru o comunicare internă eficientă între angajații din generații diferite

Pune accent pe digitalizarea internă în strategia de employer branding

Generațiile noi de angajați își doresc să intre în companii unde tehnologia este utilizată pentru majoritatea procedurilor. Astfel, au parte de rapiditate în efectuarea operațiunilor zilnice și folosesc instrumente digitale familiare lor. Totul pornește de la primii pași la noul loc de muncă, unde un proces de induction onboarding bine structurat îi va ajuta să se integreze mai rapid.

employer branding 2

De asemenea, cu un modul de training performant, angajații își pot perfecționa anumite abilități sau pot învăța unele noi. Facilități de acest gen ajută considerabil la un employer branding de top, deoarece angajatul poate vorbi despre procedurile prin care a trecut în diferite contexte.

Pentru un employer branding recunoscut, poți facilita activitatea internă a membrilor companiei prin diferite aplicații. Accentul pe transformarea digitală este benefic pentru imaginea companiei și va atrage oamenii obișnuiți cu tehnologia și care își doresc eficiență în procedurile administrative.

Astfel, fie că e vorba de un modul de administrare personal sau un soft de cereri angajați, toate instrumentele te ajută să eficientizezi timpul oamenilor din companie, dar și să oferi mai multă independență și transparență. Prin urmare, angajații se simt mai liniștiți că munca lor este organizată mai bine, că au mai mult timp pentru a-l dedica și altor sarcini solicitante.

Mai mult, vei fi recunoscut ca un angajator care pune accent pe tehnologie și care rămâne în pas cu inovația, aspecte foarte importante când ne referim la employer branding. În plus, un angajator care dezvoltă o cultură organizațională care pune accent pe inovație și tehnologie, are cele mai multe șanse să atragă angajați din noile generații.

Începe din interiorul organizației și ține cont de dorințele oamenilor

Pe lângă un interes ridicat pentru tehnologie, o strategie de employer branding solidă începe de la cei cu care lucrezi deja, „clienții interni” sau angajații companiei.

Află de la aceștia care sunt aspectele pozitive ale mediului de lucru în prezent, și construiește de acolo. Evidențiază beneficiile existente deja și promovează cultura organizațională. Poate fi vorba despre ore de lucru flexibile, echipe formate din colegi care se sprijină unul pe celălalt, bonusuri sau alte avantaje specifice companiei tale.

Atunci când planifici strategia pentru dezvoltarea aspectelor care țin de employer branding, concentrează-te pe partea umană a lucrurilor. Candidații își doresc să facă parte din companii care își valorizează angajații, care le prezintă poveștile și nu sunt orientate doar către atingerea unor performanțe de business.

brand de angajator

Totodată, poți realiza un sondaj intern pentru a vedea ce aspecte pot fi îmbunătățite. Creează un mediul plăcut de lucru la birou. Pune la dispoziția angajaților spații de relaxare sau unde creativitatea lor poate fi sporită. Satisfacția oamenilor din organizația ta este un aspect important pentru ca brandul de angajator să fie la un nivel înalt.

Promovează-ți compania prin intermediul actualilor angajați

Succesul într-o campanie de employer branding se atinge printr-o comunicare eficientă a mesajului dorit, care să se îndrepte spre grupul țintă bine definit. Unul dintre caracteristicile principale la care poți face referire în exterior este și retenția angajaților. Prezentarea poveștilor acestora, a motivelor care i-au făcut să rămână în companie pentru un timp îndelungat ajută considerabil la îmbunătățirea strategiei de employer branding.

Promovează aspectele respective pe social media și prin alte canale potrivite ție și vei vedea rezultatele în timp. Identifică toate resursele interne care te pot sprijini în demersul de a crea o imagine a companiei pe care ți-o dorești. Astfel, vei avea parte de eficiență și în privința strategiei de creștere a employer branding.

Mai mult, îți poți crește brandul de angajator cu ajutorul următoarelor idei:

  • Încurajează comunicarea internă și creează contexte de socializare;
  • Cere feedback constant de la angajați pentru a afla ce poți îmbunătăți în mediul profesional;
  • Oferă bonusuri personalizate în funcție de dorințele oamenilor din companie;
  • Sprijină angajații să-și împărtășească hobby-urile cu ceilalți colegi;

Metodele pentru atragerea profesioniștilor în compania ta sunt diverse, iar printr-o analiză minuțioasă le vei identifica pe cele mai bune. O campanie reușită de creștere a brandului de angajator poate necesita implicarea mai multor departamente interne. Cu trasarea unor sarcini bine definite și cu obiective clare, aceasta poate avea succesul așteptat.

În funcție de specificul fiecărei companii, strategia de employer branding poate să difere considerabil. Analizează ce ți se potrivește cel mai bine și ia acțiune în direcția potrivită. Pune accent pe oameni, cultură organizațională și o identitate vizuală solidă. În acest fel, vei avea o imagine puternică atât în interiorul companiei, cât și în exterior. De asemenea, ia în calcul flexibilitatea în aplicarea metodelor pentru creșterea brandului de angajator. Lucrurile se pot schimba în timp, iar adaptarea la situații noi te va ajuta semnificativ pe termen lung.

semnatura-echipa-UCMS