Ghid administrare de personal în condiții de distanțare socială
Ghid administrare de personal în condiții de distanțare socială
Multe companii încă aplică telemunca, pentru a-și proteja angajații, ceea ce implică o nouă provocare, aceea de administrare de personal în condițiile în care angajații nu sunt prezenți la birou. Astfel, cele mai mari provocări pot fi acum soluționate prin procese de automatizare. În prezent există deja o gamă largă de soluții software pentru administrarea personalului.
Citește și:
» Oferă-le angajaților toate informațiile necesare cu True Portalul Angajatului
» Ce avantaje îți oferă True Work from Home?
Poate părea un paradox, dar tehnologia zilelor noastre și soluțiile performante administrare de personal ne pot ajuta să rămânem conectați cu fiecare angajat al companiei chiar și atunci când biroul se mută acasă, sau programul de muncă se reduce.
Cuprins
Cum au reușit companiile noastre să facă față acestor provocări în procesul de administrare de personal?
Ce instrumente folosesc companiile în această perioadă, pentru a demonstra angajaților săi încredere, flexibilitate și transparență?
Schimbări cu viteza luminii, izolare, distanțare socială, telemuncă, firme care s-au închis de tot sau temporar sau unele care se mențin pe linia de plutire. Contextul actual ne pune pe toți la încercare. Și, din păcate, e foarte dificil de prezis când și până la ce grad din normalitatea de dinainte criză ne vom putea întoarce. Însă, cu toate acestea, pentru unele companii, perioada aceasta a fost un exercițiu permanent de a merge mai departe. Pentru aceasta, managementul a continuat să asigure suport și să automatizeze procesul de administrare de personal din firmă, chiar și de la distanță. Cum? Cu un soft administrare personal.
Odată cu reintrarea în ritmul normal, departamentele de HR din cadrul companiilor trebuie să răspundă volumelor de muncă acumulate în această perioadă. De aceea prin asigurarea proceselor automatizate de administrare de personal și salarizare, se econonimisește timp și se fluidizează procedurile administrative.
Știai că revenirea la birou poate fi mult mai facilă cu True Administrare de Personal?
Planificarea revenirii la sedii pentru toți angajații din subordine este responsabilitatea managerilor. Așadar, coordonatorii de echipe vor decide:
• Întoarcerea la birou full time (în funcție de specificul activității)
• Întoarcerea parțială la birou prin rotația angajaților (pentru a minimiza contactele sociale)
• Continuarea muncii de acasă pentru încă o perioadă de timp (în cazuri excepționale, conform principiilor stabilite)
Indiferent de forma în care activitatea în cadrul companiilor este reluată, True HR oferă un soft de administrare de personal configurabil pentru nevoile angajaților tăi. Acesta este actualizat în permanență cu legislația muncii. Astfel, managerul se asigură că are o evidență clară asupra datelor angajaților. Indiferent că vorbim de cei care lucrează de acasă, prin rotație sau full time la birou. Astfel, documentele lor pot fi gestionate electronic foarte ușor. Ai, deci, un proces de administrare de personal optimizat.
Pentru a reintroduce stabilitatea în rândul angajaților, este necesară o adaptare treptată a acestora cu volumul de muncă solicitat, o foarte bună comunicarea între departamente precum și un nou set de proceduri de administrare de personal care să asigure transparență și viziune pe termen scurt și mediu.
Toate aceste măsuri sunt un minim necesar aplicat pentru binele angajaților și a companiei. Cea mai importantă resursă, în orice industrie, este cea umană.