Generează adeverința de salariat din aplicațiile True HR și dp-Payroll!
Generează adeverința de salariat din aplicațiile True HR și dp-Payroll!
Adeverința salariat, adeverința angajator sau alte tipuri de adeverințe și documente justificative sunt necesare în anumite situații. Birocrația are încă teren mare de desfășurare. De aceea, situațiile în care trebuie să dovedești că ești salariat, că ai un anumit venit, că plătești contribuțiile către stat, etc. nu sunt puține.
Cuprins
Citește și:
» Modul nou în True HR – Semnează electronic documentele angajaților
» Modulul Work From Home – o nouă funcționalitate în soluția True HR
De aceea, atât departamentele de resurse umane, cât și cele contabile știu ce presupune acest lucru: cereri de la angajați, provenite prin căi diverse (telefonic, email, whatsapp, messenger, skype sau chiar prin canalele de comunicare interne), centralizarea lor pe un „to do list”, respectarea unor termene de trimitere astfel încât să ajungă la timp către angajați și, chiar, în unele cazuri, să trebuiască să obții semnături de la superiori. Dacă mai adăugăm aceste sarcini celor uzuale de administrare personal și salarizare, cu siguranță prevedem stres și agitație.
Este adevărat că în unele companii această sarcină este atribuită unei singure persoane. Desigur, cu precădere în companiile mari. Însă chiar și în aceste cazuri vorbim cu siguranță de o muncă repetitivă, consumatoare de timp. De aceea, recomandăm utilizarea softurilor True HR și dp-Payroll. Iată cum te ajută.
Pentru angajator – simplifică munca și reduce timpul alocat pe sarcinile administrative
Cu certitudine că vorbim de două softuri complexe. True HR pentru administrarea resurselor umane și a tuturor procedeelor din acest departament. dp-Payroll pentru gestionarea salarizării. Ambele softuri dețin, pe lângă funcționalitățile de bază, posibilitatea de generare automată de adeverințe și documente. Adeverințele se pot emite pentru diferite scopuri și pentru diferite instituții.
Cum se procedează?
» omul de HR configurează direct în aplicații tipul de documente după un template predefinit;
» sunt generate si salvate în aplicație și pot fi accesate oricând atât de către manageri, cât și de către angajați;
» pe lângă template-urile predefinite se pot face adăugiri specifice în funcție de cerințe.
Cu alte cuvinte, managerul de resurse umane alocă timp pentru această sarcină o singură dată.
Adică setează în aplicație tipurile de adeverințe și documente justificative la implementarea softului. Acestea vor cuprinde toate elementele necesare.
Desigur că toate datele care vor apărea pe adeverința salariat sunt preluate automat din baza de date a aplicației.
Se poate personaliza adeverința:
- Adeverința de salariat;
- Adeverința angajator;
- Venit pe ultimele 12 luni;
- Adeverința de venit pentru bancă;
- Pentru medic;
- Stagiu de cotizare pe ultimele 12 luni;
- Adeverința de șomaj;
- Adeverința CIC;
- Vechime în muncă;
- Adeverința de detașare;
- Concediu medical.
Pe lângă aceste adeverințe, aplicațiile pot, de asemenea, genera automat și:
- Contracte de muncă;
- Anexe la contracte de muncă;
- Fișa postului.
Altfel spus, atât True HR, cât și dp-Payroll permit crearea de documente personalizate, atât pentru uz intern în cadrul companiei, cât și pentru uz extern – diferite instituții ale statului. Desigur că acestea se pot personaliza pentru fiecare companie în parte, pe baza propriilor nevoi.
Pentru angajat – aceasta poate descarca adeverința de salariat rapid direct ori de câte ori are nevoie
Oamenii de HR și payroll sunt adesea foarte ocupați. De aceea, comunicarea cu ei se poate extinde pe parcursul a multe zile. Iar, în unele cazuri, nu se dispune de timpul necesar. Ei bine, prin intermediul aplicației True HR, angajatul poate să își descarce direct din Portalul Angajatului anumite adeverințe sau documente care au fost salivate în prealabil de către omul de HR în diverse pagini ce permit salvare documente .
Iar acest lucru se poate face foarte simplu. Cum?
- Angajatul accesează: Portal/Documente/Documente apoi secțiunea Vizualizează documente proprii. Aici sunt încărcate de către omul de HR documentele de interes general (aceleași pentru toți angajații).
- Daca angajatul vrea să descarce un alt tip de document, se selectează tipul de document dorit din lista derulantă.
De asemenea, omul de HR poate încărca pe fiecare angajat în parte documente specifice angajatului. Desigur că la acestea angajatul are access tot din secțiunea de Portal.
Beneficiile acestei funcționalități sunt exitinse în cazul în care în cadrul aceleași companii sunt utilizate ambele softuri. Adică True HR și dp-Payroll. În acest caz compania poate configura anumite adeverințe ca rapoarte word în dp-Payroll. Ulterior, angajatul poate să își genereze adeverințele din aplicație fără intervenția omului de HR, din Portal, secțiunea Informații personale/Adeverințe.
Astfel că angajatul poate descărca documentul dorit ori de câte ori are nevoie. Prin urmare, se economisește timp, iar documentul poate fi accesat la nevoie. Adică nu numai în timpul programului de lucru, ci și chiar în weekend, sărbători legale și chiar concedii.
Altfel spus, angajații au, de fapt, două posibilități:
1. să vadă fișierele deja salvate generate după un template de către omul de HR.
2. să-și genereze ei anumite documente personalizate configurate în dp-Payroll ca rapoarte word de tip angajat.
De ce să alegi soluțiile noastre?
Pe lângă multiplele funcționalități dezvoltate în softurile noastre, experiența de 24 de ani ne ajută să ne pliem specific pe nevoile fiecărei companii. Desigur că softurile pot fi personalizate la cerere. Însă, mai mult decât atât, ne concentrăm eforturile pentru a fi alături de partenerii noștri. De aceea echipa de suport este oricând pregătită să vină cu soluții la orice problemă întâmpinată. Și nu doar atât, însă o fac și în timp util. Astfel se eficientizează toate procedurile. În aceeași ordine de idei, pentru că punem accent pe promptitudine, softul dp-Payroll este actualizat la zi cu modificările legislative. Haide să ne cunoaștem!