Provocări și soluții actuale | de vorbă cu PwC
De vorbă cu specialiștii HR
“Faptul că dp-Payroll are funcționalități flexibile și poți să generezi propriile rapoarte necesare în diverse situații este un mare avantaj.”
Laurențiu Zaharia,
/ Payroll & HC Administrator la PwC
Oamenii din spatele fiecărui brand ascund experiențe din ce în ce mai diverse, au făcuț față multor provocări și au reușit să găsească cele mai eficiente soluții pentru orice fel de probleme cu care s-au confruntat. Iar domeniul resurselor umane se află într-o continuă dinamică la care trebuie să te adaptezi în mod constant.
CLIENT
SOCIAL MEDIA
Despre Laurențiu Zaharia
Din cadrul companiei PricewaterhouseCoopers am avut plăcerea să discutăm cu Laurențiu Zaharia, o persoană cu o experiență bogată acumulată atât în domeniul salarizării, cât și în companie.
Fără doar și poate putem afirma că Laurențiu Zaharia care în prezent are rolul de Payroll & HC Administrator a crescut odată cu acest brand, o bună parte din viață concentrându-și atenția asupra prestării celor mai bune servicii în departamentul de salarizare.
Prin perseverență și dedicare a reușit să îndeplinească la timp toate sarcinile, iar în cea mai mare parte a carierei sale a fost ajutat de softul dp- Payroll, mai exact din anul 2001.
1. Care este viziunea companiei PwC în ceea ce privește modul de gestionare a procedurilor de salarizare?
Pledăm pentru promptitudine. Salarizarea este un proces foarte amplu care necesită atenție până la cele mai mici detalii și are influențe majore asupra bunului demers al companiei. De aceea a livra la timp salariile este prioritatea noastră. Motiv pentru care am și ales soluția dp-Payroll, deoarece procedura de salarizare este gestionată corect.
Mai mult decât atât am fost bine informați de modificările legislative, acestea fiind implementate în aplicație în cel mai scurt timp. Astfel ne-a oferit siguranța de care aveam nevoie pentru a rezolva eficient problemele care au intervenit mai ales odată cu răspândirea pandemiei.
2. Ce impact a avut contextul actual asupra gestionării procedurilor de salarizare în cadrul companiei și care a fost cea mai bună decizie pe care ați luat-o în această perioadă?
În acest caz ne referim la măsurile de distanțare socială care au influențat și activitatea noastră. De aceea ne-am adaptat destul de rapid, fiindcă procesul de salarizare se desfășoară digital, astfel încât a fost ușor să ne mutăm activitatea acasă.
Ne-a ajutat foarte mult și echipa de suport, deoarece ne-a trimis constant note informative cu privire la modificările impuse de contextul actual. De asemenea am primit consultanță constantă și în vederea întocmirii actelor adiționale pentru contractele cu clauză de telemuncă, primind soluții eficiente pentru orice solicitare.
3. Resursa umană este cea mai importantă într-o companie. Ce măsuri ați adoptat în acest sens și care a fost răspunsul angajaților?
4. Care au fost provocările cu care v-ați confruntat și ce factori au stat în spatele deciziei de a optimiza procesele de payroll de-a lungul timpului?
5. Cum ați identificat tehnologia potrivită pentru optimizarea proceselor din cadrul departamentului?
Eu lucrez cu aplicația dp-Payroll din anul 2001 și am fost foarte mulțumit de facilitățile pe care le oferă. De asemenea, faptul că are funcționalități flexibile și poți să generezi propriile rapoarte necesare în diverse situații este un mare avantaj.
6. Ce rezultate ați observat odată cu folosirea soluției dp-Payroll?
Rezultatele s-au observat prin eficiența prin care se desfășoară activitatea din departamentul de salarizare mai ales când vorbim de un volum mare de muncă. Cu dp-Payroll gestionarea sarcinilor și a proceselor este mai ușoară, ai o evidență clară asupra fiecărei etape și automatizezi toate calculele salariale.
7. Cât de important este pentru dvs. suportul oferit de către echipa UCMS?
Adevărul este că echipa de suport ne-a fost mereu alături și ne-a ajutat în orice situație. Așadar, suportul a fost și este foarte important. Ori de câte ori am avut nevoie, consultanții UCMS au oferit rapid și corect susținere odată cu fiecare schimbare legislativă.
Iar astfel de schimbări se ivesc cu o frecvență ridicată, de aceea am fost susținuți de echipa UCMS în mod constant. De fiecare dată când am avut o nelămurire, am primit răspunsuri prompte și soluții cu adevărat eficiente.
8. Ce nevoi ați identificat ca fiind necesare și care să vină în completarea modulelor existente?
Cred ca ar fi necesar ca ocazional echipa UCMS by AROBS să organizeze traininguri pe diverse teme și niveluri, de la începători la avansați. În cadrul acestora ar fi util să se prezinte toate facilitățile aplicației astfel încât utilizatorii să se bucure de performanța softului la capacitate maximă.
Spun acest lucru deoarece aplicația dp-Payroll are foarte multe funcționalități care nu sunt cunoscute în cel mai mic detaliu de către cei care o folosesc.
9. Ce temeri ați reușit să demontați odată cu automatizarea task-urilor?
Odată cu utilizarea aplicației dp-Payroll ne-am dat seama cât este de ușor să folosești tehnologia și ce avantaje oferă. Ba mai mult am demonstrat că întotdeauna toate task-urile indiferent de volum și timp alocat, au fost îndeplinite și finalizate în termenele cerute.
10. Care vă sunt planurile de viitor și și ce obiective v-ați propus să atingeți până la finalul acestui an, ținând cont și de trendurile actuale existente pe piață ?
Ne-ar plăcea să reușim să optimizăm cât mai mult aplicația dp-Payroll și de a o conecta cu cât mai multe aplicații folosite în cadrul companiei.