Consultant Support Administrare de personal - UCMS by AROBS

Consultant Support Administrare de personal

UCMS Group România - Ilustrație geometrică pentru design
date-personal
UCMS Group România - Ilustrație geometrică pentru design

Consultant Support Administrare de personal

UCMS Group România - Ilustrație geometrică pentru design

Alătură-te echipei UCMS by AROBS pe poziția de Consultant Support Administrare de personal!

Ce căutăm?

Căutăm o persoană pasionată de domeniul resurselor umane, care să contribuie alături de noi la digitalizarea proceselor specifice acestui domeniu. Dacă consideri că sarcinile admnistrative din HR sunt floare la ureche, atunci avem rolul perfect pentru tine.

Cerințe:

– Studii superioare finalizate;

– Cunoștințe solide privind Legislația Muncii;

– Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;

– Cunoștințe avansate de Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel);

– Experiență: 3-5 ani;

– Abilități de comunicare și relaționare;

– Abilități de administrare Resurse Umane (dosar personal, documente necesare angajării, evidența controalelor medicale, rapoarte, etc).

Responsabilități:

– Preluarea, programarea și rezolvarea solicitărilor primite de la clienți, în conformitate cu termenele prevăzute în contract sau în reglementările interne;

– Verificarea ulterioarelor modificări care pot apărea în legislație și stabilirea unor soluții necesare pentru aplicarea modificărilor;

– Pregătirea și transmiterea către colegii din departamentul IT a specificațiilor necesare aplicării modificărilor;

– Testarea noilor versiuni ale aplicațiilor, versiuni rezultate ca urmare a modificărilor legislative, a îmbunătățirilor aplicațiilor existente și a dezvoltării de noi module și/sau aplicații;

– Reproduce și trimite către echipa de programatori bug-urile întâlnite;

– Implementează funcționalități cu durată mică (3 zile);

– Transmite către clienți estimările de dezvoltare sau configurare și urmărește răspunsul acestora pentru cele de durată mică (până în 3 zile);

– Actualizarea manualelor pentru aplicațiile pentru care se acordă suport;

– Contribuie la configurarea rapoartelor;

– Elaborarea și transmiterea către clienți a unor informări periodice cu privire la eventualele modificări legislative și îmbunătățiri ale aplicației;

– Interacționează cu: clienții UCMS, echipa de dezvoltare, departamentul de implementare, departamentul de vânzări.

Reprezintă un avantaj:

– Cunoștințe în ceea ce privește funcționarea unei aplicații web;

– Cunoștințe de operare în softul de administrare de personal True HR;

– Lucrul cu baze de date.

Ce beneficii îți oferim noi:

– Tichete de masă (20 lei/zi);

– Program flexibil, sistem de lucru hibrid;

– Concediu de odihnă suplimentar în luna aniversării zilei de naștere;

– Concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă (21+);

– Pachet de servicii medicale în regim privat Allianz;

– Abonament Bookster;

– Platforme E-Learning: Udemy & Pluralsight;

– Employee Stock Option Plan.

Locația: Cluj-Napoca / București
Poziție: Full time

Hai să facem cunoștință! Trimite-ne CV-ul pe [email protected]

  • Max. file size: 50 MB.