
Folosește metode de comunicare digitala în compania ta
Folosește metode de comunicare digitala în compania ta
Tehnologia își pune tot mai mult amprenta asupra companiilor, iar platformele prin care se realizează o comunicare digitala sunt necesare pentru o activitate cât mai eficientă. Faptul că echipele sunt nevoite să colaboreze de la distanță, într-un format hibrid, a sporit necesitatea digitalizării tot mai multor operațiuni. Drept urmare, o comunicare digitala prin diferite platforme a devenit o parte importantă a mediului profesional.
În afara unor soluții de mesagerie rapidă și transmitere instantă a datelor între colegi sau departamente, a apărut necesitatea unui management digital al operațiunilor de resurse umane. În cele ce urmează, vă vom prezenta câteva modalități prin care un soft HR poate contribui la o comunicare digitala optimizată.
Citește și:
» Cum să oferi feedback constructiv oamenilor din organizație
» Importanta digitalizarii procedurilor interne din companii
Cuprins
Platforme pentru stocarea și împărtășirea unor informații importante
Într-o companie, o comunicare digitala presupune și posibilitatea de a centraliza informații esențiale pentru angajați în diferite platforme HR. Spre exemplu, un soft resurse umane permite vizualizarea unor informații precum: date personale, fluturasi de salariu, date despre pontaj și altele. În plus, le oferă angajaților opțiunea de a solicita anumite adeverințe și de a le obține mult mai rapid, fără a îngreuna activitatea specialiștilor HR.
Totodată, modalitățile de comunicare digitală asigură o integrare mai ușoară a unor noi membri în companie. Una dintre dificultățile întâmpinate de companii după procesul de recrutare, este distribuirea unor documente esențiale pentru noii angajați, precum organigrama firmei, ghidul de beneficii, proceduri specifice departamentului sau alte informații care fac parte din procesul de onboarding. Prin anumite platforme care centralizează aceste materiale, se asigură o comunicare digitala eficientă, iar membrii organizației au parte de un acces ușor la datele de care au nevoie pentru a-și desfășura activitatea.
Utilizarea instrumentelor de comunicare digitala permite distribuirea unor informații utile și exemple de bune practici între colegi din diferite departamente. Acest lucru îi ajută pe angajați să aibă parte de o dezvoltare profesionala continuă, iar serviciile pe care compania ta le oferă clienților, dar și comunicarea interna se vor îmbunătăți considerabil.
Oferă feedback într-o platformă de comunicare digitala
Una dintre cele mai potrivite modalități de a îmbunătăți aptitudinile oamenilor din companie este printr-un soft de evaluare angajați. În cadrul acestuia, poți oferi feedback angajaților în urma unor sesiuni de evaluare, dar și aceștia își pot expune opinia într-o secțiune special creată.
Dacă manageriezi o echipă cu membrii împărțiți în diferite locații, care practică munca la distanta, poate fi dificil uneori să porți cu aceștia conversații pentru creșterea performanței sau pentru îmbunătățirea unor practici din companie. Cu o soluție de o comunicare digitala, ai parte de o platformă prin intermediul căreia poți planifica sesiuni personalizate de evaluare personal.
Oferă training specializat pentru platformele de comunicare digitala
Dacă dorești ca angajații din organizația ta să folosească la adevăratul potențial unele instrumente digitale puse la dispoziția lor, asigură-te că beneficiază de instruire în folosirea lor. Este posibil ca aceștia să aibă nevoie de îndrumare pentru a utiliza unele softuri de comunicare digitala.
Trebuie să fii pregătit să oferi detaliile necesare în privința utilizării programelor tuturor angajaților care vor avea nevoie de ele. Familiarizează întreaga organizație cu funcțiile noii tehnologii și indică ce funcționalități vor fi utile în mod special anumitor departamente.
Mai mult, când un lider din organizație susține un mod de a face lucrurile, spre exemplu, utilizarea unor programe de comunicare digitala implementate în companie, vor crește șansele ca alții să-i urmeze exemplul. De aceea, este benefic să încurajezi membrii companiei să se obișnuiască cu o tehnologie recent introdusă în companie, pentru a profita la maximum de funcționalitățile sale.
Experiență pozitivă pentru angajați
Modul în care comunicăm a resimțit schimbări importante în ultimii ani, atât din punct de vedere profesional, cât și personal. În multe organizații, platformele de comunicare digitala precum aplicațiile de administrare personal sunt deja încorporate în modul de organizare a activității. Când angajații au la dispoziție combinația potrivită de soluții digitale, mediu de lucru și cultură organizațională, se creează o experiență pozitivă pentru aceștia, care contribuie la o retentie personal crescută.
O comunicare digitala eficientă în cadrul companiei îți permite să împărtășești informații cheie, astfel încât oamenii să se fie informați corect și transparent, iar motivația lor să fie crescută. Într-un studiu recent efectuat de Finder, se arată faptul că 62% dintre angajații din Regatul Unit care muncesc remote își doresc mijloace de comunicare digitala îmbunătățite din partea angajatorilor.
Simplificarea modului de lucru al angajaților
Metodele de comunicare digitala reduc birocrația din organizații, și înlocuiesc procedurile consumatoare de timp. O comunicare precară și informațiile greu de găsit pot duce la frustrarea angajaților și la o productivitate scăzută a acestora. O experiență pozitivă a angajaților este facilitată de platforme de comunicare digitala, care au un rol important în a transforma pozitiv compania.
Oamenii doresc să poată colabora mai rapid cu colegii, să aibă acces cu ușurință la informații precise și să își desfășoare munca mai eficient. Oferind acces într-un mod simplu la informații și la posibilități de colaborare printr-o comunicare digitala, vei contribui la creșterea productivății salariaților.
Alege digitalizarea operațiunilor pentru o comunicare îmbunătățită
În general, platformele de comunicare digitala te ajută să ai o forță de muncă flexibilă și ușor adaptabilă la schimbări, care poate menține productivitatea muncii ridicată în cazul apariției unor obstacole neașteptate. Totodată, reduce volumul de muncă al specialiștilor HR și simplifică numeroase proceduri interne. O comunicare digitala eficientă poate fi asigurată de soluțiile software de la UCMS by AROBS, care simplifică operațiunile departamentului HR și asiguranță transparență în relația cu angajații.
True HR este un software resurse umane cu funcționalități multiple, ideal pentru o comunicare internă optimizată și pentru centralizarea tuturor documentelor și informațiilor utile. Pentru a afla cum poate fi util afacerii tale, progamează un demo gratuit cu specialiștii noștri.