Când e momentul să-ți digitalizezi serviciile de BPO?

<strong>Când e momentul să-ți digitalizezi serviciile de BPO?</strong>

momentul-digitalizare-bpo

Când e momentul să-ți digitalizezi serviciile de BPO?

Dacă reprezinți o companie care oferă servicii externalizate de HR și payroll, probabil te-ai confruntat de-a lungul timpului cu procese greu de realizat. Birocrația, gestionarea unui număr mare de documente în format fizic, sau schimbările legislative continue sunt doar câteva dintre aspectele care îngreunează activitatea de BPO. Atunci când te lovești de numeroase impedimente în a-ți realiza procesele zilnice cu eficiență, poate fi momentul potrivit să iei în calcul digitalizarea lor. În acest articol, îți vom prezenta mai multe aspecte pentru care ai nevoie să implementezi tehnologia în serviciile externalizate de administrare personal si salarizare.

Citește și:

Gestionezi cu dificultate operațiuni recurente

În prezent, munca din numeroase companii se desfășoară cu preponderență în format work from home sau într-un sistem hibrid. Acest lucru poate îngreuna comunicarea dintr-o organizație și transmiterea clară a informațiilor. Este posibil ca și tu să te confrunți cu probleme în ceea ce înseamnă comunicarea interna și eficientizarea proceselor de zi cu zi. De aceea, datele ar trebui gestionate în format electronic, astfel încât cei care au nevoie de ele să le poată accesa ușor și rapid.

Clienții actuali au nevoie de procese mai rapide și customizate

Clienții și parteneri tăi din prezent au nevoi tot mai sofisticate, pentru care îți sunt necesare resurse suplimentare? În acest caz, e posibil să ai nevoie de ajustări în ceea ce privește metodele pe care le utilizezi în operațiunile desfășurate zilnic, astfel încât să poți răspunde solicitărilor pe care le primești.

Externalizarea serviciilor va deveni din ce în ce mai personalizată, în funcție de cerințele specifice ale clienților. Prin urmare, industria BPO se va dezvolta tot mai mult, pentru a răspunde acestor nevoi, care se vor tot modifica cu trecerea timpului. Organizațiile care doresc șă își externalizeze procesele administrative vor căuta companii ce le pot oferi o gamă mai largă de servicii, și soluții flexibile prin care acțiunile să se desfășoare eficient si rapid.

Îți propui creșterea portofoliului de clienți

momentul-digitalizare-bpo-2

Chiar și când efectuezi calcularea salariului pentru un număr redus de companii, operațiunea poate fi consumatoare de timp și pot apărea întârzieri. Dacă dorești să-ți extinzi portofoliul de clienți, volumul de muncă va fi unul tot mai ridicat, și astfel situațiile compelxe tot mai recurente. Pot apărea erori umane cauzate de oboseală, neatenție, termene limită, care se corectează prin proceduri complicate. De aceea, poate fi un moment bun să cauți metode prin care îți poți îmbunătăți activitatea.

Pentru a rămâne relevante și a crește, companiile trebuie să evolueze în mod constant și să îmbrățișeze procesele automatizate și toate schimbările aduse de digitalizare, care iau în considerare clienții, angajații, furnizorii și partenerii de business deopotrivă.

Modificările legislative îngreunează activitatea companiei tale

Pentru a evita sancțiunile, este esențial să înțelegi pe deplin normele legislative în vigoare, și să ții cont de acestea în procesele de HR și payroll. Deseori, din cauza unui volum încărcat de muncă, personalul din compania ta poate să aibă dificultăți în a se informa complet și corect în legătură cu schimbările din Codul Muncii, spre exemplu.

Dacă operațiunile de salarizare sunt realizate fără a fi respectate pe deplin legile existente, pot apărea sancțiuni din partea instituțiilor statului. De asemenea, apar nemulțumiri în rândul angajaților, în cazul în care veniturile lor lunare nu sunt calculate în mod precis. Soluțiile digitale sunt actualizate în permanent cu modificările legislative, pentru ca toate operațiunile realizate să fie conforme cu normele în vigoare.

Mediul profesional, într-o schimbare continuă

momentul-digitalizare-bpo-3

Răspândirea tehnologiei a creat noi oportunități de a crește eficiența și profitabilitatea companiilor. Odată cu digitalizarea accentuată, operațiunile și procesele de business sunt reinventate, prin fluxuri de lucru optimizate, care utilizează automatizarea, inteligența artificială, și prin metode intuitive de gestionare a unor operațiuni.

Transformarea digitală în industria BPO devine tot mai necesară. Operațiunile externalizate de administrare de personal și salarizare devin din ce în ce mai complexe, iar mediul de afaceri are nevoie de procese rapide, realizate cu ajutorul tehnologiei. Alături de adoptarea unor noi tehnologii pentru eficientizarea proceselor, este necesară și dezvoltarea unei percepții care acceptă schimbarea și o adoptă în activitatea profesională.