5 lucruri pe care să le ai în vedere atunci când cumperi o aplicatie HR
5 lucruri pe care să le ai în vedere atunci când cumperi o aplicatie HR
O aplicatie HR performantă este un instrument extrem de util pentru a gestiona eficient operațiunile complexe de resurse umane. Totuși, achiziționarea unui program HR poate fi destul de dificilă, deoarece există mulți furnizori și numeroase particularități în fiecare companie. De aceea, alegerea softului potrivit pentru nevoile afacerii tale nu este tocmai ușoară. Pentru a-ți facilita luarea unei decizii, am selectat 5 caracteristici esențiale care ar trebui să te ajute să alegi o aplicatie HR potrivită pentru businessul tău.
Citește și:
» Întrebări utile la cumpărarea soluției de gestionare resurse umane | Partea 1
» Întrebări utile la cumpărarea unui program de gestionare resurse umane | Partea 2
Cuprins
1. Verifică dacă aplicația de HR se poate adapta domeniului de activitate al afacerii tale
O aplicatie HR (aplicatie resurse umane) este un soft foarte performant, care include mai multe funcționalități. Ei bine, există posibilitatea ca unele dintre acestea să nu fie utile în cazul afacerii tale. Într-adevăr, procedurile de resurse umane sunt aceleași la bază pentru toate companiile. Totuși, deseori pot apărea specificații care țin strict de domeniul de activitate. Un program HR care se poate personaliza pe nevoile tale te va ajuta să administrezi mai eficient toate sarcinile.
2. Află detaliile despre sistemul de stocare al datelor. Ai nevoie de infrastructură software și hardware dedicată?
O problemă la fel de importantă este legată de modul de stocare al datelor. Volumul mare de date ce sunt procesate și prelucrate trebuie stocate pe un server performant. Poate unele softuri nu dispun de acesta. Prin urmare, în prealabil ar trebui să investești separat în infrastructura hardware. În acest caz, costurile cresc semnificativ, iar procesul de achiziționare se îngreunează.
Din acest motiv, te-ar ajuta să alegi o aplicatie HR care să îți ofere un beneficiu important: stocarea datelor pe serverul furnizorului.
3. Cere detalii despre modul de utilizare al programului de HR. Sunt necesare cunoștințe tehnice avansate pentru a putea opera datele într-un mod cât mai optim?
Uneori, în mediul profesional circulă stereotipul conform căruia oamenii de HR nu sunt foarte tehnici. Desigur, acest lucru nu este universal valabil. În plus, o experiență ușoară de utilizare este la fel de plăcută atât pentru un om tehnic, cât și pentru altul cu abilități tehnice mai puțin dezvoltate. De aceea, este util să te raportezi și la cât de ușor se poate utiliza o aplicatie HR, sau cât este de intuitivă.
În domeniul resurselor umane sunt multe proceduri care trebuie gestionate, iar prin urmare și aplicațiile HR sunt complexe. În consecință, o utilizare greoaie a softului poate mai mult încurca decât ajuta. Și cu siguranță nu îți dorești acest lucru, cu atât mai mult cu cât scopul acestuia este să optimizeze munca. Orientează-te către o aplicatie HR care să îndeplinească nevoile companiei, dar care să fie prietenoasă și cu utilizatorii.
Vrei să descoperi caracteristicile aplicației True HR? Programează acum o sesiune demo alături de specialiștii noștri!
4. Informează-te asupra vitezei de procesare a datelor și gradul de protecție pe care îl oferă
La fel de important ca aspectele enunțate anterior, un volum mare de date trebuie procesate cu o viteză cât mai ridicată. Doar așa se poate fluidiza activitatea din departamentul de resurse umane. Dacă o aplicatie HR rulează lent, procesele vor fi îngreunate. Astfel că poate încetini toată activitatea specialistului HR și operațiunile administrative pot deveni extrem de greoaie.
Mai mult, protejarea datelor este vitală. Nu doar din punct de vedere al GDPR-ului, ci și pentru securitatea informatiilor, confidențialitate, și dreptul la viață privată. De aceea, află care sunt măsurile de protejare a datelor pe care le oferă compania și respectiva aplicatie HR. Foarte important este să afli și care sunt metodele de acces.
5. Află dacă se impune un anumit număr limită de utilizatori și tipurile de roluri pe care aceștia le pot avea
Companiile specializate pe HR, dar și cele care au un departament dedicat, cu siguranță au nevoie de conturi multiple de gestionare. Aici, de asemenea, în funcție de poziția pe care omul de HR o are și, implicit, sarcinile acestuia trebuie atribuite diferite roluri într-o aplicatie HR.
Află de la început dacă acel program HR spre care te-ai orientat îți oferă un număr limită de utilizatori sau un număr limită de roluri pe care îl poți conferi. În această manieră, vei putea să îți organizezi activitatea din timp. Așadar îți va fi mai ușor să anticipezi noua modalitate de lucru a departamentului de resurse umane.
True HR – un program HR cu experiență și expertiză
Suntem o companie producătoare de soluții software pentru HR și Payroll prezenți pe piață de peste 26 de ani. De-a lungul timpului ne-am format experiența și am inovat în permanență soluțiile pe care le dezvoltăm. Astfel că softul nostru – True HR, poate fi adaptat pe orice tip de afacere, indiferent de industria în care activează. În prezent, aplicația este utilizată cu încredere de peste 500 de parteneri cu renume la nivel național. Complexitatea softului este dată de prezența celor 19 module:
- True Administrare de Personal;
- True Recrutare;
- True Work From Home;
- True Semnătură Electronică;
- True Evaluarea Performanței – pentru evaluarea angajaților;
- True Training – pentru training angajați;
- True Organigrama;
- True Rapoarte și Alerte;
- True Notificări Diferențiale;
- True Portalul Angajatului;
- True HR in Touch – pentru pontaj angajați;
- True Pontaj Electronic – un sistem pontaj electronic configurabil;
- True Import Date;
- True Delegație și Deconturi;
- True Web API;
- True Autentificare Avansată;
- True Scanare Rapidă Documente;
- True Induction Onboarding;
- True Cereri Angajați – generează adeverință angajat
Programează un demo gratuit și hai să discutăm mai multe despre aplicația noastră, care se poate plia pe nevoile companiei tale!